Siamesisk algeeter


Jeg finner ingen informasjon om oppdrett av SAE, er det mulig å få til? Og i såfall hva kreves?

Har for tiden 10 stk. noen artige fisker dette, vil gjerne ha flere og tenkte kanskje å få frem mine egne.
Er vanskelig sies det,men er folk som har fått det til. Mine leker ofte,men ingen avkom. Men har reker,så de kan jo ha spist egg..
På hvilken måte leker de da? Er det pardans
Tone Ringstad,jeg har tre stk.SAE som har litt dårlig plass her. Du får si fra hvis du vil ha dem.De er vel ca 7 cm,og bruker og stå ved siden av hverandre og tigge mat. Veldig søte.Om noen uker. Skal bare sette opp karet på nytt og bruke dem litt først
Tone Ringstad
På hvilken måte leker de da? Er det pardans :)

Jepp. Så danser dem rundt,til stripene blekner og blir borte

Ja takk gjerne , de gjør en fantastisk jobb i 260 l min, og har en 180 liter jeg gjerne skulle ha rensket litt opp i. Bare send meg melding når de er klare for henting. Sender deg en melding med nummeret mitt , takk : Du har ingen odessa barber også vel, hehe
Tone Ringstad
Ja takk gjerne :), de gjør en fantastisk jobb i 260 l min, og har en 180 liter jeg gjerne skulle ha rensket litt opp i. Bare send meg melding når de er klare for henting. Sender deg en melding med nummeret mitt , takk :): Du har ingen odessa barber også vel, hehe


Supert. Har vert litt bekymra for dem,da jeg er gla i dem. Sjarmerende fisk Har ingen odessa,nei
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap