Kjøpe finfilter matte

Lurer på om det er noen plasser en kan få kjøpt litt store sånne finfilter matte? Tenkte at det må jo lønne seg å kjøpe sånne matter og klippe dem til etter f.eks en orginal eheim matte, hvis det går og få kjøpt slike. Til mine Eheim filtere så er det jo bare 4 finfiltere og ett grovfilter i hver pakke.
Stoff butikker selger det som heter platevatt, den får du kjøpt i metervis. Det er det samme som finfilter. Stoff og stil har billig vatt
Noe slik du tenkte på? Jeg har brukt disse i invendig Juwel filter og det funker fjell her..
Kan noen av disse passe til kriteriene dine?
Det var sånn hvit platevatt jeg tenkte på ja . Jeg får gå innom biltema og jysk i morra å se hva dem har der. Takker dere alle for tips .
Da fikk jeg kjøpt platevatt på Stoff og stil i dag, Jeg ga 14,90 kr pr plate på 1x1 meter (kjøpte 2 plater i denne omgangen). Det blir jo noen stk finfilter av dem , så nå får jeg finne frem saksen og klippe til noen stk. Igjen så takker jeg for hjelpen .
Jimmy
Da fikk jeg kjøpt platevatt på Stoff og stil i dag, Jeg ga 14,90 kr pr plate på 1x1 meter (kjøpte 2 plater i denne omgangen). Det blir jo noen stk finfilter av dem :), så nå får jeg finne frem saksen og klippe til noen stk. Igjen så takker jeg for hjelpen :).

Bare hyggelig
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap