Syk avocado puffer.

Heisann alle sammen! Skriver dette i litt hast, da jeg har en Avocado puffer som ikke er i form. Det ser ut til at tennene har blitt for lange som fører til at den ikke klarer å spise. Vet at disse skal ha snegler så de sliper tennene, men overtok denne slik den er nå. Jeg vet ikke om dette er helt korrekt sted å poste dette, men har ikke tid til å lete igjennom alle forumene. Jeg har lest på en amerikansk side for lenge siden at tennene kan slipes, men stoler ikke på det jeg mener å ha lest. Den er veldig tynn, men fortsatt kvikk. Er det håp eller er tiden ute? Noen med gode innspill eller erfaringer? På forhånd takk!
Her fant jeg det igjen. Hva slags olje er det snakk om? It is common to have to trim their teeth 3-4 times per year which can be an extremely nerve racking job. To do this, add 3 drops of clove oil per liter of water; this will temporarily sedate the puffer so you can hold the puffer in your hand more easily. You will need cuticle clippers; use these to clip bottom and top teeth. Once done put puffer in a container or net that will have the current flowing over them. Once awake release back into tank.
Nellikolje (Masse info å finne ved søk her på forumet)
Tom C
Nellikolje (Masse info å finne ved søk her på forumet)
Takk for svar! Har i dag ringt maaaaaange apoteker og helsekoster, uten lykke. Fant denne http://www.hobbykunst-norge.no/display.aspx?menuid=26&prodid=137 er dette riktig olje?
Tilfeldig bekjentskap
© Rune Evjeberg
Reklame for plussmedlemskap