Hvor får man kjøpt flubenol15 eller verminator? (mot innvollsorm)

Jeg sliter med å få tak i Flubenol15. Var innom en veterinær som ikke hadde hørt om dette middelet men som fant frem til at Verminator inneholder virkestoffet Flubendazol.
Jeg fikk en resept på Verminator som ble tatt med til Apotek 1. Dessverre kunne de her ikke skaffe dette middelet.
Det er skrevet hundrevis av innlegg her på forumet om Flubenol15, men hvor får man kjøpt det? (Virker som det var lettere å få tak i dette middelet for noen år siden.)
Har ikke flubenol gått av markedet? Husker jeg også lette etter dette engang - men husker ikke heelt hva jeg endte opp med.

"kusuri wormer plus" skal visstnok ha samme virkestoff. fåes her kanskje:
Plussmedlem
Det er riktig som Grapejuice sier. Flubenol er ute av produksjon, men Kusuri Wormer Plus har samme virkemiddel. Svært god medisin som har fått mye positiv kritikk.

HER finner du medisinen. Fikk et par pakker i posten i dag, faktisk Ikke ille dyr heller, spør du meg.
Takk for informasjon. Kusuri Wormer Plus er bestillt
Idland som driver akvarieboden på Ålgård veit hva slags middel d e å få tak i til de forskjellige sykdommer. deriblant innvollsorm. han hjalp meg å bli kvitt d på mine fisker. husker ikke alle de pene navnene på medisinene. han har salgsanonse i akvaforum.. verdt å snakke med. han har holdt på leeeenge!! Lykke til
Tilfeldig bekjentskap
© Tina Arntsen
Reklame for plussmedlemskap