Hvor får man tak i mapecoat dv eller liknende i bergen

Hei

Har akkurat oppdaget at jeg ikke hadde rette type epoxy tilgjengelig og akkurat nå når jeg var nesten ferdig med den hjemmelagede bakgrunnen min som jeg er overraskende fornøyd med...

Jeg bygde en 720 liter en gang i tiden av glassfiber. Da brukte jeg både polyester og topcoat som sikkert ikke var godkjent for drikkevannstanker og hadde aldri noen mystiske sykdommer/dødsfall. Min far bygde kaldt saltvannsakvarium på samme måte da jeg var liten og hadde fisker som ble over åtte år gamle. Dette var tross alt et kar hvor 1/3 vannet kun ble skiftet 1 gang i året. Ellers var det kun etterfylling av ferskvann for å erstatte fordampet vann.

Jeg må nesten spør om noen har hatt dårlig erfaring med typer som ikke er godkjente?

Likevel ser jeg tryggheten av å velge noe verifisert, men sliter med budsjettet og tiden på å gjøre ferdig denne bakgrunnen som jeg holder på med. Jeg har nemlig en snart to år gammel datter som venter i spenning. Hun kikker i karet og jeg må hele tiden si at fiskene kommer snart.

Er det noen som vet om det går an å få tak i mapecoat DV eller tilsvarende i Bergen til en overkommelig penge?
Tilfeldig bekjentskap
© Tone Andreassen
Reklame for plussmedlemskap