Nytt oppsett.trenger ideer

Går med tanken om og tømme 96 litern med endlers og finne på noe annet og mer spennende.

Vil ha noe som er litt vanskeligere enn endlers og få yngel på,men vil helst at yngelen kan gå sammen med foreldrene hele tiden.
Kan jo nevne at jeg har veldig sansen for maller og cory.
Akvariet blir vel for lite for L- maller tenker jeg?

Har også tenkt litt på reker sammen med jegersnegler,men tar rekene snegleeggene isåfall?Har jegersnegler som legger egg konstant,og har lyst og beholde dem.

Har du noen forslag til hva jeg kan gjøre av forandring for at det skal bli litt mer spennende?
Ser du nevner Corydoras. Hva med en stim på 10 Aeneus? Du kan også ha Otto. Corydoras vil legge egg enkelt og da kan du få yngel. Kan også kjøpe Sterbai. Litt dyrere, men ganske enkel å få egg på.

Du kan også ha Sommerfuglciklide. Da får du yngel, men kan ikke ha Corydoras. Masse å velge, bare å planlegge.
L-maller er jo så mangt, mange Ancistrus-, Hypancistrus- og Pecoltia-arter vil kunne snu seg i en 96-liter selv som voksne...
forekspempel denne karen:



Jonas76
forekspempel denne karen: [URLBLOCK1]



Ja,denne har jeg tittet litt på faktisk.

Men hvor vanlig er den i handelen?Kan ikke si jeg har sett denne i zoobutikkene.
Og hvor mye koster dem i innkjøp?

Må ofte simulere regntiden for og få dem til og leke blir det nevnt.
Hvordan simulerer man regntiden?
kaldtvannsbytte pleier å gjøre susen.

Sjekk med den lokale butikken om de kan ta den inn, evt sjekk ut hva aquamanias på kløfta har. Er jo ikke så langt dit.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap