Storauksjon - loak (lillestrøm og omegn akvarieklubb) (side 3)

Dal-toget går en gang i timen på søndag, xx:44 hver time etter hva jeg kan se. Togturen fra Oslo S til Kløfta tar 27 min. Vi skal alltids få noen til å hente deg på Kløfta stasjon hvis du har mye å drasse på, Anders. Ellers er det en veldig kort spasertur Kanskje noen snille sjeler her inne tilbyr skyss fra Oslo?

Til de som lurer, så sendes selgernr ut i kveld til de som ikke har fått svar enda.

Oppfordring til de som selger planter:

Merk posen hvis plantene kommer fra et akvarium uten andemat! Dette vil gi selger mer trygghet og gjøre akkurat din pose mer attraktiv!
Vi kan selvfølgelig ikke garantere at merkede poser er helt fri for andemat, men man bør kunne anta at de fleste selgere er ærlige.
Da venter jeg spent på selger nr
Er det noe innteresse for en gruppe med cory C 142,10stk?
Dumt spørsmål :P Må man være medlem får å komme? :P
MartinT
Dumt spørsmål :P Må man være medlem får å komme? :P


Nope... Alle med penger er velkommen.. Jeg ar da ikke velkommen.. :P
Tar med.:
Leksgruppe med green laser
Leksgruppe med venezelanus pluss yngel
Lekspar med apisto barlowi
4 stk l-134 voksne f-1
Stine Sofie
Oppfordring til de som selger planter: Merk posen hvis plantene kommer fra et akvarium uten andemat! Dette vil gi selger mer trygghet og gjøre akkurat din pose mer attraktiv![/b] Vi kan selvfølgelig ikke garantere at merkede poser er helt fri for andemat, men man bør kunne anta at de fleste selgere er ærlige.


Kjempebra :o)
Jeg har andematfrie kar, og kan selge andematfrie planter :o)

Hvordan er det med pistia, er det noe vits i å ta med ? Husker ikke om det sto noe regler ang. pistia.
StineMari
Hvordan er det med pistia, er det noe vits i å ta med ? Husker ikke om det sto noe regler ang. pistia.


Vi har ikke noe regler for pista, er vel Oslo som har det? Fant ikke noe i våre regler, i alle fall.
Pistia har aldri vært noe tema på våre styremøter eller i forhold til regelverk storauksjon nei. Jeg hadde med på medlemsmøte for et måneder siden og det var null og niks interesse for det. Men det er jo vesentlig flere på storauksjon,..
Torbjørn Jørgensen

Ta med panda da....
Fint om noen tar med cory-pandaer og adolfoier! Er også på jakt etter noe malawi, f.eks. rød Zebra, Copadichromis Borleyi, Golden....
Malawi
Anders Bjørkvist
Fint om du tar med noe Malawi.
Auksjon
kommer en del malawi og diverse herfra,bla.lombardoi,blå ahli,aulonocara haensbaenchi,melanochromis chipokae,rød zebra,delfin,labitropheus trewavasae"chilumba occre".og kadango borleyi red fin. 2 l144 hunner(7-8cm)og noe småtasser 4-5cm.muligens også aenus og neontetra.
Tenkte ta en tur, dog bare som kjøper..

Er på jakt etter:

-L-134 (ser det kommer )
-Sommerfuglciklide par
-Rilli-reker
-Boraras brigittae
-ca 10kg Rådasand 0,4-0,8 mm
-Små Redmoor trerøtter
-Bord til fluval edge

Så om noen vurderer å ta med noe av dette, er det bare å finne det fram
dumt spm her.. kan hende det står i tråden allerede. isåfall sorry! =)

Er det bare cash? eller går det ann å betale med kort også ? under auksjon, og på fastpris bordet.
Vi tar bare kontanter, har dessverre ikke tilgang på bankterminal.
Tar med Kniv fisker jeg fanget i Uruguay
Tar også med
Danio margaritatus , Danio tinwini , Microrasbora kubotai , Red rili reker, L-129,
L-180 , L-144 , Crenicichla som jeg fanget i Uruguay
Tar noen med indiske kloreker?
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap