- Hjem
- Forum
- Malawi / Tanganyika / Victoria
- Malawi rovfisk crewet!
Malawi rovfisk crewet!
Starter en skravle-tråd for de som har malawi som går under kategorien "Rovfisk". Det har vært lite info om rovfiskene her på forumet, men det er da noen som har disse svømmende i stua si.
Jeg er nybegynner innen disse rovfiskene, men driver å setter opp en 1800 liter kun for disse fiskene. Har veldig lyst på av de store Rhamphochromisene hvertfall! Og angående fiskene så er de ikke så lette å få tak i. Skulle vel ikke være noen som har noe for salg? Må ned på Nols når karret er ferdig
I et kar nå har jeg en vf sandsiler (taeniolethrinops praeorbitalis) som skal bli opp mot 30 cm. Håper denne kan gå med rovfiskene, for den er en effektiv "renser" av sanda.
Muslinger er næringsrik mat, burde vel gå greit å mate med blåskjell?
Blir mye grisete mat, vil biologisk rensing av to stk 2080 pumper holde monn tro..spørs jo på hvor mange kilo fisk det blir..
Kjør debatt! Og bilder!!
Jeg er nybegynner innen disse rovfiskene, men driver å setter opp en 1800 liter kun for disse fiskene. Har veldig lyst på av de store Rhamphochromisene hvertfall! Og angående fiskene så er de ikke så lette å få tak i. Skulle vel ikke være noen som har noe for salg? Må ned på Nols når karret er ferdig
I et kar nå har jeg en vf sandsiler (taeniolethrinops praeorbitalis) som skal bli opp mot 30 cm. Håper denne kan gå med rovfiskene, for den er en effektiv "renser" av sanda.
Muslinger er næringsrik mat, burde vel gå greit å mate med blåskjell?
Blir mye grisete mat, vil biologisk rensing av to stk 2080 pumper holde monn tro..spørs jo på hvor mange kilo fisk det blir..
Kjør debatt! Og bilder!!
Postet 03.03.13 kl 19:42
Postet 27.04.13 kl 08:55
Postet 27.04.13 kl 09:24
Postet 27.04.13 kl 10:18
Postet 15.05.13 kl 21:45