- Hjem
- Forum
- Nybegynner
- Hvilken fisk går sammen med reker?
Hvilken fisk går sammen med reker?
Postet 19.03.13 kl 14:58
Inaktiv bruker
Palettciklider er veldig glad i reker så det er en dårlig kombo! Stort sett alt som går inn i munnen på fisk er mat, så det kan lønne seg å se etter store reker og liten fisk...
Har satt inn amanoreker sammen med kardinaltetra hos meg og så langt går det bra.
Har satt inn amanoreker sammen med kardinaltetra hos meg og så langt går det bra.
Postet 19.03.13 kl 15:23
Postet 19.03.13 kl 16:02
Takk for svar Da blir det garantert en stim med Boraras maculatus Hvor mange bør jeg kjøpe for at dem skal trives?
Hva med Neon tetra eller Svart tetra sammens med reker?
Har nå 2 stk Albino Ancistrus sp. i mitt 60 liters akvarie sammens med kirsebærreker. Ingen problemer så langt Disse er enda små, 2,5 cm og 4 cm. Noen som vet noe om dette vil gå bra når Albino Ancistrus sp. blir større?
Har fått egg på en av rekene mine, første gang og gleder meg veldig til de klekker! Men er litt bekymra for at dette kan gå galt.. Noen erfaringer? )
Hva med Neon tetra eller Svart tetra sammens med reker?
Har nå 2 stk Albino Ancistrus sp. i mitt 60 liters akvarie sammens med kirsebærreker. Ingen problemer så langt Disse er enda små, 2,5 cm og 4 cm. Noen som vet noe om dette vil gå bra når Albino Ancistrus sp. blir større?
Har fått egg på en av rekene mine, første gang og gleder meg veldig til de klekker! Men er litt bekymra for at dette kan gå galt.. Noen erfaringer? )
Postet 19.03.13 kl 19:16
Postet 19.03.13 kl 19:35
Postet 19.03.13 kl 19:40
Postet 20.03.13 kl 04:47