Hemianthus callitrichoides "cuba"

Jeg ønsker meg veldig denne planten som teppe på bunnen, men er den bare ikke å få tak i norge? Har ikke funnet noen akvariebutikker her i østfold som har den. søkt litt i utlandet på ebay og slikt, men de vil vel råtne før de kommer fram.. et selskap kunne tilby meg 24 timers postgang for 50 pund, noe som var litt drøyt...
noen som vet hvor man får tak i denne i norge eller kan anbefale en nettbutikk?
Butikker som forhandler planter fra Tropica bør kunne bestille inn den. Såvidt jeg vet finnes den på Tropicas sortimentsliste. Se f.eks. her hos Akvarieboden.no (den står oppført der).

Mener å ha lest at det finnes et krav til en minstebestilling (antall) pr art butikken bestiller av planter, og at de derfor kan være litt motvillige til å bestille inn for kunder som bare skal ha en eller to potter...?
Planten du etterlyser er jo mest for spesielt interesserte planteakvarister, for den krever ekstra godt med lys, næring og CO2 for å bli det flotte "teppet" i forgrunnen man ser på bilder.
det er planteakvarie vi bygger opp så drømmen er jo et fint akvascape hadde tenkt meg 10-15 stk
Rolf H har disse i akvariumet sitt.. Kanskje det står noe i den personlige tråden hans om hvor han bestilte sine fra.
Dahls i moss hadde 5-6-7 potter med denne når jeg var der på Søndag i hvertfall.
Ta en telefon til de og hør om de fortsatt har
Jeg så en på Tropehagen på Torvbyen, de skulle få inn en hel del forskjellig denne uka.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap