Mine fisker og akvarium :)

Jeg får vel opprette en personlig akvarietråd jeg også Min innteresse for akvarie startet for noen år siden, men var ikke før juletider at jeg fikk er akvarie av en venn. Dette var et 23 liters selskapsakvarium med guppy, neontetra og en malle. Ble jo til at akvariet ble overfylt med masse fisk og planter og utstyr før jeg skjønte at jeg kunne kjøpe fler så kjøpte jeg et 96 liters kar og det er foreløpig det eneste karet som er oppe å går nå.

Underveis har jeg lest i bøker og på nett og spurt rundt omkring om alt som har med hobbyen å gjøre og har lært masse! Dette er en veldig morsom, interessant og utrolig artig hobby. Gleder meg til å fortsette

Karet jeg nå har huset diverse levendefødere (guppy, seilfinnemolly, sverdrager) neontetra og kardinaltetra, en gibbiceps, noen pestsnegler, en kampfisk og snart en haug med kirsebærreker. Begynner også å få interesse for apistogramma, men dette blir når jeg får flere kar.

Her kommer jeg til å skrive om mitt akvarie, fiskene og mine erfaringer og utvikling
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap