Bygge akvarium på mål
Hei! Mulig jeg finner noe om dette andre steder, men fant ingenting. Så om noen har noen linker å vise til blir jeg veldig glad for dette!
Jeg tenkte å få bygget et hel glass akvarium med målene 120*40*40 sånn ca, tenkte i hovedsak at karet skulle være til maller!
Er det noen her inne som kan bygge dette, eller vet om noen i buskerud/oslo som kan dette så setter jeg utrolig stor pris på dette! Eventuelt om noen vet ca pris på dette
Jeg tenkte å få bygget et hel glass akvarium med målene 120*40*40 sånn ca, tenkte i hovedsak at karet skulle være til maller!
Er det noen her inne som kan bygge dette, eller vet om noen i buskerud/oslo som kan dette så setter jeg utrolig stor pris på dette! Eventuelt om noen vet ca pris på dette
Postet 22.04.13 kl 21:28
Hei
webzoo kan skaffe akvarium på det målet, jeg fikk pris på et nesten likt for noen år siden 120*35*35 for 1500 kr
webzoo kan skaffe akvarium på det målet, jeg fikk pris på et nesten likt for noen år siden 120*35*35 for 1500 kr
Postet 22.04.13 kl 21:51
Postet 22.04.13 kl 22:00
Webzoo ligger jo greit til i Heggedal for deg, men hvis du tar turen til Porsgrunn har du jo også akvariekjellern. Veldig proffe og vet at flere har veldig gode erfaringer derfra De har jo også ferdig helglass som er "nesten" målene du vil ha: 343l.. Og aluminiumsramme: 310l Også det de kaller spesialakvarie for maller/Corydoras: spesial.
Det er skikkelig drømmekar med de målene du vil ha, amazon-biotop *sikle, sikle*:p
Det er skikkelig drømmekar med de målene du vil ha, amazon-biotop *sikle, sikle*:p
Postet 22.04.13 kl 22:05
ja, heggedal er jo helt greit
porsgrunn er jo heller ikke sååå langt!
kjøpte meg noen l-340, så tok det 2 timer og jeg var helt hektet.. også er det jo litersyken da.
problemet er at jeg må ha alt på gutterommet, og det er begrenset med plass:P
Forslag til annen fisk som kan gå i et sånt kar, for å skape noe liv? blir jo kanskje litt liten høyde for noen, og relativt lav ph! skal se på linkene dine nå
porsgrunn er jo heller ikke sååå langt!
kjøpte meg noen l-340, så tok det 2 timer og jeg var helt hektet.. også er det jo litersyken da.
problemet er at jeg må ha alt på gutterommet, og det er begrenset med plass:P
Forslag til annen fisk som kan gå i et sånt kar, for å skape noe liv? blir jo kanskje litt liten høyde for noen, og relativt lav ph! skal se på linkene dine nå
Postet 22.04.13 kl 22:10
tror kanskje dette blir bedre med tanke på vekt osv.. http://akvariekjellern.mamutweb.com/Shop/Product/Helglassakvarie-248-liter-m-dekkglass/1001016
men vi får se
Eller alukaret på 310! vil jo ha så mange liter som mulig, men må tenke på vekt..
eller detet: http://akvariekjellern.mamutweb.com/Shop/Product/Helglass-Malleakvarie-200L-100x50x40-cm-LBH/SA-1001-4
men vi får se
Eller alukaret på 310! vil jo ha så mange liter som mulig, men må tenke på vekt..
eller detet: http://akvariekjellern.mamutweb.com/Shop/Product/Helglass-Malleakvarie-200L-100x50x40-cm-LBH/SA-1001-4
Postet 22.04.13 kl 22:15
Postet 23.04.13 kl 09:10