Tech7

Jeg kjøpte en Tech7 som var næringsmiddel godkjent og det var bilde av en fisk på siden så jeg regna med at jeg kan bruke den, men ser nå i ettertid at den fisken kanskje betyr at den kan brukes under vann ?

Jeg har lima ei glassplate nedi sumpen min med dette limet. Bør jeg fjerne det eller kan den brukes ?
Aero
Jeg kjøpte en Tech7 som var næringsmiddel godkjent og det var bilde av en fisk på siden så jeg regna med at jeg kan bruke den, men ser nå i ettertid at den fisken kanskje betyr at den kan brukes under vann ? Jeg har lima ei glassplate nedi sumpen min med dette limet. Bør jeg fjerne det eller kan den brukes ?


Kan TEC7 brukes i akvarium?
Ja, men vent gjerne 7 dager før det fylles oppi vann og fisker. Hvis TEC7 skal brukes til liming av glassplatene, må akvariumet ha metallramme rundt.

http://www.ovv.no/index.php?option=com_content&view=article&id=132:tec-7-en-patron-til-alt&catid=36:nyheter&Itemid=54

Finner innfo om stoffe på den siden.
(går ikke god for om dette stemmer)

PS: søk i forumet her. mye nyttig om tec7.
Takk for svar

Jeg fant noen på saltvanns forumet om at Tech7 var trygt å bruke. Disse platene er innvendig for å lage noen kammer til å holde på filteret bare så det er ingen fare om det skulle løsne
Tilfeldig bekjentskap
© Haakon Haagensen
Reklame for plussmedlemskap