Så frustrert at jeg bare må snakke ut! (side 3)

Vet du hvor mye det koster for et litt større akvarium? Hvis du klikker på feltet over der det står rubrikk, så kommer det fram en meny der du kan velge "selges". Der kan du igjen velge mellom forskjellige ting til salgs. Klikker du på "akvarium" så finner du en oversikt over brukte akvarier til salgs. Jeg sjekket nettopp og fant ut at det var et akvarium til salgs for 300 kroner i Oslo...

Det er kanskje billigere å handle brukt enn mange tror. Og dersom akvariet er tett og ser greit ut, så er det også mange penger spart. Nå - ettersom ferien nærmer seg - er det flere som selger akvarier billig. Du kan være heldig å finne noe som ikke er så veldig dyrt, eller du kan finne ut at det er noe som du kan spare til.

Jeg vet ikke om mammaen din synes dette er en god ide, men kanskje tror hun at nytt akvarium må koste mye mer enn det trengs. Det eneste man skal huske på når man kjøper akvarium brukt, er å få se at det er fullt med vann når du skal kjøpe det. Da ser man jo at det ikke er noen lekkasje. For det ville være synd....

Men først tror jeg du må vise hvor flink du er med det akvariumet du allerede har, dersom moren din vil hjelpe deg videre.

Lykke til videre
Tilfeldig bekjentskap
© Bettina Fossen
Reklame for plussmedlemskap