Eikeblad

Hei!
Jeg har veldig lyst å putte eikeblader i akvariet til coryene mine, problemet er at jeg bor i tromsø å har ikke store tilgangen på eik. er det noen som har tips til hvor man kan få kjøpt blader, finner bare Cappablader på nett.
MartheogThor
Hei! Jeg har veldig lyst å putte eikeblader i akvariet til coryene mine, problemet er at jeg bor i tromsø å har ikke store tilgangen på eik. er det noen som har tips til hvor man kan få kjøpt blader, finner bare Cappablader på nett.



Til tider er det folk som selger her, men er nok ikke akkurat i sesong for det enda. Har selv kun det jeg trenger til nye blader kan høstes igjen, ellers kunne jeg sendt deg noen. Kjenner sikkert noen som bor steder blader kan høstes. Hør om dem kan plukke noe for deg å sende
Jeg tror de hadde eikeblader på den ene nettbutikken jeg så, (Tror det var webzoo) Men det kan ha vert en annen type eller en annen nettbutikk
Takk for svar
Jeg får fri til slekta når høsten nærmer seg Fant ikke eikeblader på noen av nettbutikkene, webzoo inkludert. Men fant mange cappablader.
Catappa gjør jo samme nytten da, både som bløtgjører av vannet og skjulested, selv om det kanskje ikke ser like flott ut på grunn av størrelsen. Ikke klarer sjarmørene å grave dem ned like fort heller
Satser på eik
om jeg får onkel til å plukke å sende oppover til høsten slipper jeg unna med bare portoen:-P
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap