3d bakgrunn til 10 liters kar, hvor får jeg kjøpt?

Inaktiv bruker
Jeg ønsker meg 3D bakgrunn til 10 liters akvariet mitt, og jeg har funnet en nettside som spesialtilpasser produktet du ønsker men det ble da på over 400,- og det går også rett i tollen fordi det sendes fra utlandet.. Og for et så lite jar så er det litt for dyrt..

Jeg syntes ikke det er så viktig at det er "ekte" vare, men vil gjerne noe som ser ut som en rot og stener rundt på veggen.. Tror ikke dyrebutikken selger 3D i så små mål, så er det noen som har litt veiledning til meg? og om jeg bør lage selv, har noen tips om produkter og materiale som blir billigst, men også bra?
Du får ikke så veldig detaljerte 3D bakgrunner til så små kar, alternativt kan du kjøpe deg en slik Juwel 3D modul og kutte den ned. Har sett her i Bergen at zoo-sjappene har slimline 3D bakgrunner til småkar som minner om Rock Solid sine, fult mulig at sjapper andre steder i landet også kan skaffe slike...
Hva med å lage selv med isopor/styrofoam? Det er vel en del artikler her om hvordan det gjøres. Eller rett og slett lime stein på ei plast/glassplate? Og kork-bark/røtter? Vet ikke hvor godt røtter kan limes men kanskje skru de på med syrefrie, rustfri skruer?
Unimati i Danmark har noen små slimline moduler ser jeg...
Inaktiv bruker
Mange gode tips, tusen takk
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap