- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Ang det å bli slettet som bruker på akvaforum............
Ang det å bli slettet som bruker på akvaforum............
Postet 06.09.13 kl 00:55
Endret: 06.09.13 kl 00:56
Er du i gang med dette nå igjen?? Hva med å bare la være å logge deg på her da, hvis det plager deg så ille....
Dessuten.... Du har da vært rimelig aktiv her den siste tiden og blant annet startet en masse tråder hvor du har spurt om alt mulig rart.....
Så da skjønner jeg ikke helt problemet ditt....
Dessuten.... Du har da vært rimelig aktiv her den siste tiden og blant annet startet en masse tråder hvor du har spurt om alt mulig rart.....
Så da skjønner jeg ikke helt problemet ditt....
Postet 06.09.13 kl 11:12
Endret: 06.09.13 kl 11:14
miloEr du i gang med dette nå igjen?? Hva med å bare la være å logge deg på her da, hvis det plager deg så ille.... Dessuten.... Du har da vært rimelig aktiv her den siste tiden og blant annet startet en masse tråder hvor du har spurt om alt mulig rart..... Så da skjønner jeg ikke helt problemet ditt....
Hvilke grunner jeg har for å bli slettet er min egen sak. Håpte moderator eller noe i den dur ville se dette og faktisk slette meg. I mellomtiden kan jeg jo da bruke forumet.
Alt mulig rart? Jeg må da få spørre om hva jeg vil om jeg lurer på det. Hva kvalifiserer til å kalles et skikkelig spm da mener du?
Postet 09.09.13 kl 13:32
Postet 09.09.13 kl 17:19
Hybelmoskusmed alt mulig rart betyr vel ikke dårlig spm ? Det betyr alt mulig! =) Men hvis du lurer på ting hvorfor bli slettet da og heller spør moderator om å fikse? Hvis det er navn skifte eller sletting av tråd ? =) Evt lag ny konto og bruk den. ?
=)
Vet du, jeg har prøvd det også, men nei. Ikke har de slettet den personlige akvarietråden heller. Men nå har jeg vel egentlig bare gitt opp. Jeg får ha denne brukeren da, med alle trådene, og så får det bare være =) Ny konto og ny epost evt ja, men skitt det samma =)
Postet 18.09.13 kl 21:46
UnderCoverJeg sendte første mld om å bli slettet, til moderatorene, i mars..... Fortsatt ikke slettet. Jeg bare lurer på hva som skjer og hvorfor det skal være 5mnd ventetid på å bli slettet som bruker, men 30min på å få en tråd blokkert??? Nye "sjefer" hadde kanskje fungert?
Nå er det vel webmaster som sletter brukerkontoen.
Prøv og gjør det her :http://akvaforum.no/member_delete.cfm
Postet 19.09.13 kl 11:52
Problemet med å slette en bruker er at da vil alle poster forsvinne og forumet får hull i diskusjonene. Dette er veldig ødeleggende når folk vil søke opp gamle poster og lete etter info.
Sikkert derfor de ikke vil slette brukere, siden de ikke har noen modul som løser dette problemet.
Når det er sagt, så er det fult mulig med å deaktivere konto og ev. endre navn på bruker til noe ala 'SlettetBruker01". Og beholde postene.
Sikkert derfor de ikke vil slette brukere, siden de ikke har noen modul som løser dette problemet.
Når det er sagt, så er det fult mulig med å deaktivere konto og ev. endre navn på bruker til noe ala 'SlettetBruker01". Og beholde postene.
Postet 19.09.13 kl 12:41
Postet 19.09.13 kl 14:29
Endret: 19.09.13 kl 14:30
JanneOpprette ny bruker kan du vel alltids gjøre, men da tror jeg du må ha en annen IP-adresse.
Både mannen og jeg har jo bruker her inne OG deler ip adresse. Men vi har hver vår mail adresse. Er vel det du kanskje mener, trenger annen mailadresse? Som oftest så kan man bare opprette en konto pr mailadresser, men vet det er mulig å unngå det også en del plasser, men her logger man jo inn med mail adr og trenger vil en mail adresse pr nick.
Blir man derimot sperret så er det ofte det går på IP adresser så man ikke skal opprette flere kontoer. Og det kan jo bety at flere under samme tak blir sperret eller om man bytter ip adresse får en som alt er sperret. Men om man sperrer fra et slikt forum er jeg ikke sikker på. Vet vi gjør det på chatten jeg er inkl det forumet som tilhører chatten. Men det er jo en helt annen modul.
Postet 22.09.13 kl 09:25
Postet 22.09.13 kl 10:27
Postet 01.11.13 kl 01:54
JanneEr det ikke en fast ip-adresse på en husstands internett da? Men mailadresser kan man jo ha drøssevis av. Uansett er flere utestengte forumbrukere avslørt når de startet ny profil med samme ip-adresse. I de tilfellene har det ikke vært mailadressen som har avslørt dem.
det er mer og mer normalt at de opererer med,flytende ip. Mobilt nettverk f.eks har aldri fast ip. Så det kommer veldig an på hvem som er leverandør
Postet 01.11.13 kl 06:08
Endret: 01.11.13 kl 06:10