Alt døde

Alt av fisk i det ene akvariet var "plutselig død" med et eller 2 hull. Da gjerne hull på mage eller bryst.
Dette har skjedd i løpet av 6-8 timer. Matet de om morgenen å alle var i live, da jeg kom hjem på kvelden var vannet grått og skittent, og bare død å se, kan alle få hullsyken?
5 rødøyetetra, ancistrus, humlemalle, pakistanbotia, pluss noen jeg ikke vet navn på. Har hatt alle sammen i 3 mnd.

Hullsyken gir vanligvis hull i hodet, ikke i buken. Har du målt vannet? Hvor stort er akvariet?
Har ikke målt vannet, det er 63 liter. Hadde grupper der tidligere og de virket happy mtp på finner sto opp på ryggen. Før dette skjedde har alt virket å være tipp topp.
Dyrebutikken mente det var hullsyke, de skulle kontakte meg når de visste va som måtte til før jeg kan starte det opp igjen...
Jeg bare nevnte hullsyken siden dyrebutikken mente det.
bjørnen
Har ikke målt vannet, det er 63 liter. Hadde grupper der tidligere og de virket happy mtp på finner sto opp på ryggen. Før dette skjedde har alt virket å være tipp topp. Dyrebutikken mente det var hullsyke, de skulle kontakte meg når de visste va som måtte til før jeg kan starte det opp igjen... Jeg bare nevnte hullsyken siden dyrebutikken mente det.

*guppy... Tommel opp for ordbok på telefonen
Tilfeldig bekjentskap
© Haakon Haagensen
Reklame for plussmedlemskap