Putt ikke ullgarn i akvariet :(

Jeg skulle lage en spawn mop, dette gjorde jeg med ekte ul, det var ikke lurt - det tok ikke mamge timene før fiskene måtte opp til vannoverflaten og snappe luft. Jeg kokte garnet ført, men det er tydelighvis noe i....

Så kommer spørsmålet - kan jeg bruke syntetisk garn ? Det er egentlig ikke mer enn plast ?
mfisk
Jeg skulle lage en spawn mop, dette gjorde jeg med ekte ul, det var ikke lurt - det tok ikke mamge timene før fiskene måtte opp til vannoverflaten og snappe luft. Jeg kokte garnet ført, men det er tydelighvis noe i.... Så kommer spørsmålet - kan jeg bruke syntetisk garn ? Det er egentlig ikke mer enn plast ?



uff da..
jeg har laget masse slike selv med god effekt.
Om du har f.eks europris i nærheten så kan du kjøpe det billige garnet til 8-9 kr. finnes i mange farger.. det er det jeg har gjort, oh mine fisk lever... har kun skyllet garnet under springen før det har gått i karet lykke til...
Hva er dette, og hva brukes det til?
Dobbeltinnlegg
Jeg bruker multifilament fiskesene. Det er utrolig tynt og sterkt, men koster mye om du ikke kjøper fra ebay.
mfisk
Så kommer spørsmålet - kan jeg bruke syntetisk garn ? Det er egentlig ikke mer enn plast ?


Det er syntetisk garn du skal bruke, hvis du skal bruke garn
Svein
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap