Lite til ingen aktivitet hos c.metae

Hei.
Har 10 stk VF Corydoras Metae som stort sett har vært i veldig lite aktivitet siden siste vannbytte. Byttet med kaldt vann, men det var ingen aktivitet da heller. Ikke en gang ved de to siste foringene har det vært særlig med aktivitet. Noen som vet hva som kan være galt? De andre fiskene i karet viser ingen endring i adferd.
Ser du har de sammen med Apistogrammaer, har du sett etter om de kanskje plager coryene slik at de bli usikker ?

Apistoer og coryer er jo normalt ikke noen god sammensetning`så kanskje løsningen ligger her ?
Mine er også veldig "stillesittende", men i går så jeg plutselig et par egg på ruta så de driver vel med sitt når folk ikke ser på
Sølvi Gullaksen
Ser du har de sammen med Apistogrammaer, har du sett etter om de kanskje plager coryene slik at de bli usikker ? Apistoer og coryer er jo normalt ikke noen god sammensetning`så kanskje løsningen ligger her ?

Har tenkt på at det kan være grunnen, men samtidig har jeg ikke sett at apistoene har plaget dem nevneverdig mye. Lurer på om det kan ha en sammenheng med at pH sank ved siste vannbyttet fordi jeg har vært litt sløv med å bytte ut torva i filteret.
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap