Guppy, når skal hun yngle:0

Hei. Jeg har en guppy som skal ha yngel. Og jeg lurer på om de kommer snart. Hun oppfører seg rart, hun er så rolig. Og hun begynner og bli skikkelig stor nå. Hva burde jeg gjør ??. Burde jeg bare sette henne i yngel boks med en gang ?? Eller er det såpass lenge til hun skal yngle at jeg bare burde vente ??. Jeg har liksom ikke tiden til å sitte å følge med henne heller. Blir glad for svar, og jeg vet det er vansklig å si. Men blir glad alikavel. Jeg er ikke akkurat den som har mest peiling her????.
Den kommer til å yngle på tirsdag rundt klokken 14.30.

Men fra spøk til revolver; Du bør ikke sette den i en yngelboks, da det bare stresser fisken. Du kan heller håve over yngelen når den kommer, men akkurat når det skjer en ikke alltid så lett å si.
Oiiii... Du e god, kordan veit du det ?? Du må vær ekspert . Har inge ting å gjør på tirsdagen uansett, så det passa fint
Hehe, om du ikke forstod det så var det en spøk, derfor jeg skrev "fra spøk til (..)"
Åja, haha.... E ikke så flink te å les ting på ordet sjø... Hehe. Men sånn seriøst, nån som veit ca. når ho ska ha yngel ?? Men æ har allerede fått ett kull, og det e sverddrager. Og æ putta mora + denne guppyen som ska ha yngel oppi en yngel boks, og det gikk helt fint, plettfritt. 28 yngel. Æ har eget yngel akvarium, så planen har vel egentli vært å sette mora oppi yngelboks, vente til hun har fått alle yngler, sleppe henne ut og sleppe ynglene i yngelakvariumet. Men æ vil ikke at ho ska vær oppi yngel boksen får lenge heller:/. Det var ett veldig bra forslag du kom med, men æ rir og e i stallen veldig ofte, så æ har ikke tia te å sitt å følg med på ho osv... Eineste dagan æ ikke e i stalln hele dagen lang e vel tirsdaga og Torsdaga. Da e æ heim på ettermiddagen.:/. Hmm....
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap