- Hjem
- Forum
- Personlige akvarieblogger
- akvarium
akvarium
Heisann.
Er det noen som gir vekk eller selger pelvicachromis pulcher.
Har 2 i akvariet mitt nå men trenger flere siden.
Hørte disse fiskene liker seg i flokk så tenkte på om noen har noen de kanskje vil selge billig eller gi bort som bor i nærheten av kristiansand.
Hilsen ei glad akvarie jente. ?
Eva Linn.
Er det noen som gir vekk eller selger pelvicachromis pulcher.
Har 2 i akvariet mitt nå men trenger flere siden.
Hørte disse fiskene liker seg i flokk så tenkte på om noen har noen de kanskje vil selge billig eller gi bort som bor i nærheten av kristiansand.
Eva Linn.
Postet 21.11.13 kl 19:09
Endret: 11.10.15 kl 18:10
Akvarie planter ønskes.
Heisann.
Siden mine bunnfisk spiser og napper så på plantene i akvariet så lurte jeg på om noen har noen planter de vil gi bort som bor i nærheten av kristiansand.
Eva Linn.
Siden mine bunnfisk spiser og napper så på plantene i akvariet så lurte jeg på om noen har noen planter de vil gi bort som bor i nærheten av kristiansand.
Eva Linn.
Postet 07.05.17 kl 21:54
Postet 07.05.17 kl 22:26
Eva LinnHeisann. Er det noen som gir vekk eller selger pelvicachromis pulcher. Har 2 i akvariet mitt nå men trenger flere siden. Hørte disse fiskene liker seg i flokk så tenkte på om noen har noen de kanskje vil selge billig eller gi bort som bor i nærheten av kristiansand. Hilsen ei glad akvarie jente. ? Eva Linn.
på finn.no ligger det masse akvariefisk til salgs. Finnes også akvariegrupper på facebook der medlemmer legger ut salgsannonser på fisk
Postet 07.05.17 kl 22:27
Postet 07.05.17 kl 23:42
Noen har lurt deg grundig...
Eva LinnEr det noen som gir vekk eller selger pelvicachromis pulcher. Har 2 i akvariet mitt nå men trenger flere siden. Hørte disse fiskene liker seg i flokk ...
Pelvicachromis pulcher er det latinske navnet på fisken som i dagligtale kalles Palettciklide.
Dette er vest-afrikanske dvergciklider.
De er ciklider, dvs. de er territorielle og aggressive, og skal definitivt ikke gå i gruppe!
Postet 08.05.17 kl 00:24