Storauksjon drammen akvbarieklubb (drammen akvarieklubb) (side 3)

Trenger et lite hint om navn på de VF fra Uruguay ?

[QUOTE=frosken]Trenger et lite hint om navn på de VF fra Uruguay ?

Her er hintet.

Australoheros sp red ceibal

Australoheros
Awe-stro-low-hair-ose = australoheros
Disse måtte jeg lete frem i en annen base enn Akvaforum.
Veldig spennende med fisk som enda ikke er listet opp der.Håper det meldes interesse på disse og F1 Corydoras eques som er meldt inn tidligere.
Her kommer linken til VF( viltfangede) fiskene,de så virkelig flotte ut.

Link


[External Image]
Ja Glenn disse vil jeg nok by på spennede med nye ciklider!

Og jeg hadde jeg ikke kutta ned på Corygrupper så hadde Euques vært soleklar favoritt til ny cory!
Har også noen VF gymnogeophagus_n_sp_blue_neon 6stk 6-7cm. Vet ikke om disse skal være med.
Glenn Kongstein
Har også noen VF gymnogeophagus_n_sp_blue_neon 6stk 6-7cm. Vet ikke om disse skal være med.


VF Blue neon i Uruguay
Tar også med flyte plante fra Uruguay.
Betaling
Kjetil E


har dere kortterminal eller blir det kun kontanter??
Betaling
Beklagligvis er det ikke kortterminal i lokalet. Jeg mener nærmeste minibank er 3-400 meter unna. Rema1000 holder også søndagsåpen like ved siden av våre lokaler vil tro at det også der er mulighet for å få ut kontanter!
så bra at jeg spurte, helt skrapa for kontanter.. kanskje vært greit å nevne dette på info?? vet at oak har kort terminal og mulighet for å ta ut kontanter tidligere..

hvordan er det med snegler på auksjonen?? har dere også forbud som oak..
Hvilke snegler er det snakk om ?
Vi har ingen planer om å nekte snegler som tilhører i fersvanns-akvarium på auksjonen.
Om det blir mye snegle-poser blir disse henvist til fast pris bordet,der selger selv bestemmer pris på objektet.
Jeg skal selv ha med sandsnegler og slike runde med litt rød/brun farget (husker selvsagt ikke navnet på stående fot)
Plussmedlem
Wilairot
kanskje vært greit å nevne dette på info?


Nå har det seg vel slik at det er atskillig færre som HAR kortterminal enn som ikke har... Og de som har terminal på auksjonene skriver stort sett alltid dette i info...
Wilairot
hvordan er det med snegler på auksjonen?? har dere også forbud som oak..


så vidt jeg vet , så er oak den eneste som har betalingsautomat. Og til info så åpnet vi for snegler for drøye et års tid siden.
Her er de sneglene jeg lurte på hva het..og har planer om å ta med til fastpris bordet i morgen.
De er utrolig gode til å holde karret rent for alger.
Håper det kommer eplesnegler i diverse farger i morgen
Har alle fått selgernummer ?
Bare en liten sjekk nå, just in case.
Jan Gundersen
[QUOTE=Wilairot]hvordan er det med snegler på auksjonen?? har dere også forbud som oak..


så vidt jeg vet , så er oak den eneste som har betalingsautomat. Og til info så åpnet vi for snegler for drøye et års tid siden.


hehe, når man bor i asker, så blir det drammen og oak som er nærmest, det er kun disse to jeg forholder meg til, har vurdert andre også.. måtte trappe ned hobby og ofre akvarierommet, så har ikke vært på auksjonen på 3år er det vel.. husker bare at det var imot regler på salg av snegler, når jeg skulle selge div. det året..

også når det gjelder kortterminal, så har jeg vel hatt det luksus...
frosken
Hvilke snegler er det snakk om ? Vi har ingen planer om å nekte snegler som tilhører i fersvanns-akvarium på auksjonen. Om det blir mye snegle-poser blir disse henvist til fast pris bordet,der selger selv bestemmer pris på objektet. Jeg skal selv ha med sandsnegler og slike runde med litt rød/brun farget (husker selvsagt ikke navnet på stående fot)


snegler er fint, er på¨jakt etter sulawesi og fargerike epler..
Da er dagen kommet!
Da er det bare å gjøre seg klar, jeg er pakket og klar ihvertfall! Vell møt til Maratonauksjon!
Da er auksjonen i gang.
Til dere som kunne tenke dere å ta en tur,det er fortsatt ikke for sent å komme.
Vi har fortsatt masse objekter og holder på til det ikke er flere objekter igjen.
Loddtrekning klokka 1600.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap