Larvik og grenland akvarieklubb arrangerer storauksjon 9 februar (larvik akvarieklubb) (side 2)

Da har vi begynt å sende ut selgernummer til auksjonen for dem som ønsker å merke posene før dem ankommer.

Jeg kommer i tillegg til å ta med:

Apistogramma cf. luelingi (Puerto Maldonado)

[External Image] (Bilde lånt av TomC)

Er det noen som kommer til å ta med seg noen spennende levendefødende?
Evnt hvilke?
Dahls Dyrerike kommer til å ha en stand på auksjonen, så her er det mulig å gjøre noen gode kjøp.

Thor Winther kommer som vanlig til å være auksjonarius,
Klubbene takker Dahls dyrerike for premier til loddsalget
Om det er noen rundt Hof distriktet som trenger hjelp til å komme seg frem og tilbake har jeg plass i bilen. Begrenser det til 3 personer slik at det er plass til fiskekasser. Kontakt på PM eller 99446703 for nærnere avtale

Leif
Jeg kommer med noen kilo planter. Må rydde i 430l
mye er kilo prisen erik rune , sånn ca
akvaboden tar med masse premier , vi støtter Larvik og Grenland akvarieklubb
kjøp lodd
Tar med en god del Poecilia obscura
og en del Killi godbiter selvfølgelig

Svein

[External Image]
Svein Antonsen

å dette var flotte fisker svein , dette blir en bra auksjon med mye sjeldene fisker
Heisann
Heisann er det noen interesse for Channa ? Har 4 arter jeg kunne tatt med hvis det er interesse. Channa sp fire and ice, Channa stewarthi, Channa pulchra, Channa sp Laos fireback disse er ca 14-19cm. veldig sjelden fisk i handel noen av artene. Disse er av de små artene av Channa slekten. Tar kun med hvis det er interesse for dette
Noen som kommer med Red Bee Reker?
Erik Rune Larsen
Noen som kommer med Red Bee Reker?

vi tar med en pose muligens 2
Noen som kommer med noen nannostomus arter?
Eventuelt hvilke? Beckfordi og eques er av intresse
Tar med dette
aulonocara hansbaenschi
metriaclima estherae blueberry ob
botia modesta(rødhale botia)
Tar med
Cynotilapia Afra Hai Reef leks par
metriaclima estherae minos reef hann
L202
LOFFA
Noen som kommer med noen nannostomus arter? Eventuelt hvilke? Beckfordi og eques er av intresse

kan pakke med nannostomus eques og nannostomus unifasciatus og nannostomus trifasciatus hvis det er noe inntresant .
Glenn Og Thomas Akvaboden
[QUOTE=LOFFA]Noen som kommer med noen nannostomus arter? Eventuelt hvilke? Beckfordi og eques er av intresse

kan pakke med nannostomus eques og nannostomus unifasciatus og nannostomus trifasciatus hvis det er noe inntresant .


Nannostomus har blitt en artig art i apistokarene så det stopper nok ikke med intressen av å ha dem i flere kar =)
Har planer om å ta med

f1 Rineloricaria sp fra uruguay
Ancistrus sp
L-114 hue
l-260
L-264 hue
Golden nugget
Ancistrus L183
Regnbuereker
Ancistrus L059
en gruppe med C.trilliniatus

Mulig jeg tar med noen planter

Aponogeton longiplumulosus og Aponogeton boivinianus hvis det er interesse for dette
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap