Larvik og grenland akvarieklubb arrangerer storauksjon 9 februar (larvik akvarieklubb) (side 3)

noen som tar med brukte 63 L akvastabil kar til auksjonen ? trenger noen sånne
Tar turen fra Fredrikstad til Larvik til en kjempe spennende auksjon ser det ut som
Er ikke sikker på om jeg tar med fisk,men det jeg evnt tar med er.

Leksgruppe med Corydoras gossei ca 13stk med stort å smått.
Leksgruppe Corydoras duplicareus ca 7stk voksne
Lekspar Apistogramma papagei
F1 ungfisk Pelvicachromis sacrimontis

Og kansje noe annet,ser frem til denne auksjonen.

Og Tom C,ta gjerne med mange Ivanacara adoketa. Jeg ska by på det du tar med,er ute etter en fin gjeng til å ha i 3meteren jeg har i stua. Er også inntr i lekspar
det må du ta med rasmus mye fin fisk det der hyggelig der kommer til Larvik
Glenn Og Thomas Akvaboden
noen som tar med brukte 63 L akvastabil kar til auksjonen ? trenger noen sånne :-)



ossen mål er det på de da thomas
akvastabil 63 L = 60x30x35 er målene på di
Takk til Krizoo for premier til loddsalget
Takk til Vilmarksliv i Larvik for premier til loddsalget
Rasmus Poulsen
Tar turen fra Fredrikstad til Larvik til en kjempe spennende auksjon ser det ut som :-) Er ikke sikker på om jeg tar med fisk,men det jeg evnt tar med er. Leksgruppe med Corydoras gossei ca 13stk med stort å smått. Leksgruppe Corydoras duplicareus ca 7stk voksne Lekspar Apistogramma papagei F1 ungfisk Pelvicachromis sacrimontis Og kansje noe annet,ser frem til denne auksjonen. Og Tom C,ta gjerne med mange Ivanacara adoketa. Jeg ska by på det du tar med,er ute etter en fin gjeng til å ha i 3meteren jeg har i stua. Er også inntr i lekspar :-)



Lekspar Apistogramma sp"Papagei" høres intr ut Rasmus, da jeg desverre kun har en han
Arena blanca
Det blir jo tatt med litt småtteri, annet enn fisk, fra Amazonas-turene mine.
Blant annet har jeg tatt med litt sand fra forskjellige elver.

Når den lyse grå-brune sanden på elevbreddene tørker i solen, blir sanden seendes veldig hvit ut.

[External Image]

På spansk heter sand "arena", og hvit heter "blanco/blanca". Jeg synes det denne sanden omtales som, klinger så godt: "Arena blanca". Det er den samme sanden som danner bunnlag i de mindre skogsbekkene.

Derfor, for pur moro skyld (og moro skal vi jo ha det på auksjon), vil de fleste av mine objekter, fra den aktuelle verdensdel, ledsages av en miniflaske med "Arena blanca":

[External Image]


utrolig kult Tom C, en ekstra bonus til de som er så heldige å få kjøpt noen av dine auksjonsfisker.

Takker akvaboden for premier til auksjonen
Jeg skal ta en fridag fra bygging av akvarierom ......
Leiter etter XXXXL trerøtter! Si i fra hvis jeg må ta med henger!
vi tar med noen nye store røtter til auksjonen selges uten minste pris tror ikke di er så store du er ute etter , skal høre med anders bjørkvist om han har noen xxxxl inne på lager
Tom C
Det blir jo tatt med litt småtteri, annet enn fisk, fra Amazonas-turene mine. Blant annet har jeg tatt med litt sand fra forskjellige elver. Når den lyse grå-brune sanden på elevbreddene tørker i solen, blir sanden seendes veldig hvit ut. [IMG]http://tomc.no/resizeimage.aspx?image=6539.jpg&width=500&Sign= Tom C[/IMG] På spansk heter sand "arena", og hvit heter "blanco/blanca". Jeg synes det denne sanden omtales som, klinger så godt: "Arena blanca". Det er den samme sanden som danner bunnlag i de mindre skogsbekkene. Derfor, for pur moro skyld (og moro skal vi jo ha det på auksjon), vil de fleste av mine objekter, fra den aktuelle verdensdel, ledsages av en miniflaske med "Arena blanca": [IMG]http://tomc.no/resizeimage.aspx?image=6538.jpg&width=300&Sign= Tom C[/IMG] :-)
fantastisk artig att du har med så mye fint tom , dette blir moro
Kulefisk
Jeg har ikke sett så mye som en eneste kulefisk på lista ennå
jeg er ikke sint, bare veldig veldig skuffet :p
ferkingen123
Jeg har ikke sett så mye som en eneste kulefisk på lista ennå :( jeg er ikke sint, bare veldig veldig skuffet :p

ikke alle legger ut va di har med , kommer nok kulefisk her i Larvik å
Nei det var jo liksom ett hint. Men å si det nok kommer er vell en smule abisiøst. Kulefisk er absolutt ikke vanlig på auksjonr. Ikke vert ei eneste kule på de 3 siste auksjonene
i morgen kommer det 5 stk i Larvik
Auksjon
fra moss kommer det bl.a
cory sterbai
cory concolor
cory panda
cory aenus
cory sp.black
L-200 4-5cm
L-239 8-10cm
L-260 ca 4cm
super red 4-5cm
lda 16 ca 4 cm
og sikkert noe annet og om jeg rekker og pakke.
noe av det vi har med er følgende
corydoras sterbai xxl 5 stk
corydoras panda 5stk
corydoras concolor 1 pose 5 stk vf hat dem snart 2 år
corydoras loxozonus c082 vf
cordoras pygmeus
cordoras c 141
brochis splendens 6 stk vf 1 pose
annulatus klowne killi
sverddragere store flotte
L 398 2 stk vf kommer
L 052 par vf 1 pose
guppy mix
otocinclus maria vf
glødebåds tetra store flotte
illbuk
skjørtetetra
mm
håper på en hyggelig sammenkomst


Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap