Noen enkle oppdrettfisk?

Jeg har begynt med oppdrett og da lurer jeg på om dere vet om noen enkle oppdrettfisker? Blir glad for svar!
Re: oppdrettfisk
Jeg synes Molly, Sebrafisk, Guppy og andre småfisk er bra fisker.
Sebrafisk som legger egg og flokkfisk er litt vanskeligere å avle men det skal nok gå an hvis du skiller dem litt fra hverandre i par.
Takk for svar! Har platy,guppy og molly
Palettciklider er veldig lette å få oppdrettet, og foreldrene passer godt på yngelen de første ukende/måndene.
Kontorstol
Palettciklider er veldig lette å få oppdrettet, og foreldrene passer godt på yngelen de første ukende/måndene. :)


Takk!
Her kan du se en video fra når de fikk yngel hos meg. Og her er en video frå når de var 3 månder gamle.
Hvor stort kar har du?
Hva bor i karet fra før?
Hei, har reoler på 80 liter, har ikke noe i det enda .
80 liters kar er jo ypperlig for apistogramma! Stort finere får du ikke som kan gå i 80 liter om du spør meg.
Jonas76
80 liters kar er jo ypperlig for apistogramma! Stort finere får du ikke som kan gå i 80 liter om du spør meg. ;)


Er de enkle å drette?
Kommer litt an på. Kanskje ikke for helt nybegynner. Men jeg fikk oppdrett på mine i selskapskar, uten egentlig å legge noe spesiellt tilrette for det. Siden det var selskapskar ble det ikke noen som vokste opp.

Skal du ha noe som går av seg selv kan jeg anbefale ancistrus. Når de satte igang hos meg, sluttet det aldri. Måtte ta hannen ut og sette ham i ett annet kar tilslutt.
Hehe hvilken apistogramma foreslår du?
Ja, må prøve den dvergcilkiden
fjelltorsk
[URLBLOCK1]


Hvordan får man de til å drette ?
tenkte at jeg skulle prøve palettciklide. er det noe jeg bør vite om dem?
Tilfeldig bekjentskap
© Martina D. Aspevik
Reklame for plussmedlemskap