Storauksjon med fastprisbord 9 mars 2014 (sarpsborg akvarieklubb) (side 2)

masse inntresant allerede her , blir en dag å glede seg til dette
vi tar med litt sponsor gaver til Sarpsborg akvarieklubb så kjøp lodd folkens
Hmmz
Lurer på om jeg skal ta med norskdrettede red og black bee begynner og få litt mange
Dette blir gøy som vanlig!!

Er på jakt etter Corydoras axelrodi og Amanoreke om noen har det

Får komme tilbake til hva jeg skal ta med, dog regner jeg med det blir et par poser med P. salvatoris
vi tar med 2 poser med amano reker
:)
Det blir vel kjempe auksjon som vanlig



Er det noen som har med doktor fisk tro ?
Glenn Og Thomas Akvaboden
vi tar med 2 poser med amano reker :-)


Flott

Planen er å ta med:

Heterandria formosa
Poecilia obscura Trinidad
Poecilia salvatoris
Neoheterandria elegans
Fundulopanchax gardneri
Puntius titteya
Corydoras venezuelanus
L104 Panaque maccus

En god del planter, og kanskje noen sandsneiler og reker

Så får vi se hva tiden strekker til
Jeg tar med Siamesiske algespisere,Corydoras Loxozonus F1 barn og div reker, gule, svarte, orange og blue jelly.
Kaja
Jeg tar med Siamesiske algespisere,Corydoras Loxozonus F1 barn og div reker, gule, svarte, orange og blue jelly.


Reker er gøy

Kan vedkommende som hadde med seg store fine bokser med mikromark på fastpris bordet på forgje auksjon ta med seg det på søndag også
Jeg var litt treig sist så var utsolgt når jeg kom for å kjøpe seinere på dagen..
Don Herland
[QUOTE=Kaja]Jeg tar med Siamesiske algespisere,Corydoras Loxozonus F1 barn og div reker, gule, svarte, orange og blue jelly.


Reker er gøy

Kan vedkommende som hadde med seg store fine bokser med mikromark på fastpris bordet på forgje auksjon ta med seg det på søndag også
Jeg var litt treig sist så var utsolgt når jeg kom for å kjøpe seinere på dagen..

Ja her er det reker i alle farger så kan hende jeg lager 'partypacker' med noen av hver farge kun for show da siden necaridina artene blander seg, men de som har kjøpt slike pakker synes det er kjempefint.
ellers kan jeg ta med micromark kulturer denne gangen oxo, veldig enkelt å holde de igang og ett must med små corydoras yngler.
En liten presisering!
Kun fisk og krepsdyr på auksjon!
SNEGLER må prises og legges på FASTPRISBORDET!
Lykke til!
Jeg tar med noen Barbus candens, vf Congo. En svært sjelden og vakker liten barbe. Ca 3 cm. Lettholdt og klar for lek. For den som er ute etter noe uvanlig kan dette være veldig interessant. Ellers tar jeg med noen vf Anostomus ternetzi, en fredelig tetra fra Amazonas-området.
Plussmedlem
Til fastprisbordet...
Alltid kvalitet fra deg, Milo!
Spennende nye variasjoner. Du burde få litt ekstra reklame som hulebygger for oppdretteren av L-25! Utrolig spennende.
Plussmedlem
Jeg bare laget hulene jeg Geir, Richard som selv ga meg mål å gå utifra....
Kjøring
Er det noen som kjører fra Vesby eller Hobøl som har en ledig plass i bilen sin? Jeg har et små problem med transport. Min telefonnumerr- 95200978 (har ødelagt speaker derfor send medling). Jeg skal gi tilbake en del av pengene for bensin...
A. Heckelii må jeg dessverre vente med, fikk litt sopp på en par av dem, og kjører en runde med medisin.
Har fått inn noen Satanoperca Mapiritensis v.f. 10-14 cm som jeg tar med!
Tar med div dverg ciklider,aspidoras c125 gold og corydoras hasteatus.

Selger klubben poser??
Har bare poser som er vanskelig å se igjennom.

Ser fram til særpe auksjon
Fikser poser og strikk, Rasmus!
L maller
kommer bla annet l-007,l-148 og l-107 fra meg i moss.
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap