Storauksjon - loak (lillestrøm og omegn akvarieklubb) (side 3)

Hei, jeg har sendt 2 mail og prøvd å melde meg på ausjonen, men får ikke noe svar.
Trieso
Noen interesse for "gule reker" Neocaridina heteropoda yellow? [URLBLOCK1] Tenkte kanskje å ta en tur på min første auksjon den dagen! :-)


Ja
[QUOTE=Stig Jørgensen]Hei, jeg har sendt 2 mail og prøvd å melde meg på ausjonen, men får ikke noe svar.


Vet at kllubben har hatt litt og gjøre i forhold til årsmøte i dag, da dette er over vet jeg at det kommer til og bli sendt selger nr. Hvis du heller ikke da får, er det bare og møte opp så får du det der.
Jeg lurer på om det er noen som har med seg noe grennmaller, kunne tenke meg og holde flere arter?
Er det noen som skal ta med seg guramier ? Eller kampfisk ?
Glenn Kongstein
[QUOTE=Stig Jørgensen]Hei, jeg har sendt 2 mail og prøvd å melde meg på ausjonen, men får ikke noe svar. Vet at kllubben har hatt litt og gjøre i forhold til årsmøte i dag, da dette er over vet jeg at det kommer til og bli sendt selger nr. Hvis du heller ikke da får, er det bare og møte opp så får du det der.


Hei igjen Stig.
Det ligger ingen mail i fra deg i postkassa til Loak.
Kan du ikke prøve en gang til og sende en kopi til meg.
Så skal jeg ta ta tak i det. glenn.kongstein@hotmail.com

Glenn


Hei igjen Stig.
Det ligger ingen mail i fra deg i postkassa til Loak.
Kan du ikke prøve en gang til og sende en kopi til meg.
Så skal jeg ta ta tak i det. glenn.kongstein@hotmail.com

Da har jeg sendt en mail
Stig Jørgensen
Hei igjen Stig. Det ligger ingen mail i fra deg i postkassa til Loak. Kan du ikke prøve en gang til og sende en kopi til meg. Så skal jeg ta ta tak i det. glenn.kongstein@hotmail.com Da har jeg sendt en mail


Da har du fått selger nr, vi ses
Er det noen som kommer med eplesnegler, posthorn eller andre typer prydsnegler ?
Hei, allesammen da nærmer det seg Loak sin vår auksjon på Kløfta.
Ønsker alle velkommen. Alle som skal selge er det lurt og komme ferdig med merket objekter, så slipper du og merke der.
Vi kommer en tur som vanlig.

Er det noen som kommer til å ha med voksne, friske L-144 denne gangen?
Kjøpte en leksgruppe i sarpsborg i fjor, men de viste seg og alle være utmagret og svekket. Men interessen for disse nydelige fiskene slipper ikke taket. :P
En fin artikel i lokal avisa er altid greit før noe slikt, sjekk
Har tenkt meg innover i morgen og lurer på om noen skal ha med planeter - spesielt på jakt etter Javabregner, gjerne dverg javabregner.
Fisk og krasj
Ser at det har vært litt diskusjon tidligere her i tråden ang div arrangementer som overlapper/krasjer. Der vil jeg bare si at det har vært enkelte klubber som har hatt samarbeidsmøter klubbene i mellom her på østlandet.

Det er en god grunn til at dette behovet tvang seg fram, og det ser man jo nå.
Glenn spurte meg om jeg kunne være auksjonarius i morra ,før jul en gang, så da har man muligheter til å snakke sammen klubbene i mellom i god tid.
Nok om det for denne gang, men klubbene bør ta dette til etteretning.
-Vi i Moss har hatt vår del av samme problematikk.

Jeg kommer i morra. Skal prøve å komme litt før 12, enda jeg har et fiskesyke-besøk på vei innover

Tar med det ene leksparet mitt med Thoricthys ellioti, både snille og flinke fisker.
Rød ozelot sverdplante som trenger omplassering.
L340 voksen, og en barn.
Noen interresse for peruscalarer?
lotus ønskes, og sandsnegler..
Ole Willadssen
Ser at det har vært litt diskusjon tidligere her i tråden ang div arrangementer som overlapper/krasjer. Der vil jeg bare si at det har vært enkelte klubber som har hatt samarbeidsmøter klubbene i mellom her på østlandet. Det er en god grunn til at dette behovet tvang seg fram, og det ser man jo nå. Glenn spurte meg om jeg kunne være auksjonarius i morra ,før jul en gang, så da har man muligheter til å snakke sammen klubbene i mellom i god tid. Nok om det for denne gang, men klubbene bør ta dette til etteretning. -Vi i Moss har hatt vår del av samme problematikk. Jeg kommer i morra. Skal prøve å komme litt før 12, enda jeg har et fiskesyke-besøk på vei innover:) Tar med det ene leksparet mitt med Thoricthys ellioti, både snille og flinke fisker. Rød ozelot sverdplante som trenger omplassering. L340 voksen, og en barn. Noen interresse for peruscalarer?


Jeg er helt enig med at slikte møter trengs, og det gjør det. Alle våres nærmeste klubber ble inviterte da dette startet for ca 2 1/2år siden. Og alle har hatt muligheten til og hoppe på under veis. Vi prøvde og bytte men det gikk ikke opp med logistikken og lokaler.

Det som vi i Loak har gjort i denne omgang, er at vi har satset på mer media omtale i forkant. Så lenge det blir fære selgere.
Så at det kansje blir nye mensker og se.
Har fått flere mailer om at det er ders første auksjon og dem gleder seg, selv om dem bor 15minuter unda. Det er gøy.
Jeg vet om noen som har lyst på Elliotien.
Og jeg er sikker på at Ozeloten får nytt hjem.

Wilairot
lotus ønskes, og sandsnegler..



Jeg har med Rød Lotus og tar med sandsnegler og.
Jeg tar med norsk flaggtetra og Megalechis thoracata
Glenn Kongstein
[QUOTE=Wilairot]lotus ønskes, og sandsnegler..



Jeg har med Rød Lotus og tar med sandsnegler og.


supert
Tilfeldig bekjentskap
© Anders Kaste
Reklame for plussmedlemskap