Corydoras pygmaeus og eventuelt andre fisk.

Jeg har som sagt tidligere et 23 liters kar. Jeg har fått en del skjenn for fiskemiksen oppi dette karet og har tenkt til å gjøre noe med det.

Jeg går derfor nå inn for å handle fisk/reker som passer til dette karet og som passer sammen oppi karet.

Jeg har av flere nå blitt anbefalt corydoras pygmaeus til dette karet. Ser at det står anbefalt 30 liter her inne, men har fått beskjed om at 23 liter holder til en gjen på 5 stk.

Jeg lurer også på om det er andre fisk (gjerne maller) som passer i dette lille karet?

Tusen takk for alle svar =)
Det er ingen problem med 10 C. pygmeus, hastatus eller habrosus i et 23 liter kar. Skulle jeg ha flere arter ville jeg tatt en stim med micro fisk i tillegg. Husk å innred med flere gjemme steder for fisken.
Jan Gundersen
Det er ingen problem med 10 C. pygmeus, hastatus eller habrosus i et 23 liter kar. Skulle jeg ha flere arter ville jeg tatt en stim med micro fisk i tillegg. Husk å innred med flere gjemme steder for fisken.


Takk for svar og godt å høre at det finnes noen alternativer. Tenker evetuelt å skaffe 10 klovne killi i tillegg
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap