Påfyll av svart, fin sand til akvarium

Da eg flytta frå 90l til 200l bestilte eg meg meir sand av den typen som er heilt finkorna (altså IKKJE grus, men sand). Den sanden eg fekk er meir grus enn sand og heilt feil, men dette var den minste "kornstørrelsen" han fekk tak i. Er det nokon som veit kor eg kan få tak i svart, fin sand? Har ciklider, hoplosternum og corydoras som trives veldig med den sanden eg har, og etter det eg har lese innpå her so skal dei heller ikkje ha noko grov sand...

Den sanden som er i akvariet kjøpte eg da eg budde i Oslo, på Sentrum Zoo (er det det dei heiter?), men der kjem eg ikkje gjennom verken på telefon eller mail...

Treng desperat meir sand ettersom det no er eit 2-3cm lag på botnen og eg får ikkje festa plantene skikkeleg. Har googla meg grønn, men finn ikkje sand nokon plass. Hjelp!!!
Ikkje verdens beste bilder, men det var no eit forsøk
Plussmedlem
Har du sett på AKVASTABIL AT219A HALEY?

Prøv å Google "Akvastabil sand svart" og se om du finner noe fornuftig der.....
Blant annet en side i Sverige, Zoopet, hvor de skriver om en spesiell, svart sand fra Bauhaus(?) og et par andre byggevarehus....
Hadde noe lignende som den svarte sanden du har der, men det var knust sand. Kornene var taggete og skarpe og ikke spesielt egnet for arter som siler sand gjennom gjellene. Jeg kvittet meg med den når jeg oppdaget det siden jeg har coryer.

Den gangen lette jeg etter en finkornet, rund svart sand, men fant ikke noe slikt her i landet. Dette er noen år siden så mulig du kan være heldig å få tak i. Lykke til.
Jeg bruker akvastabil haley 1,5-2,5mm, men bruker den kun i kampfisk akvariumene da jeg syns den har spisse kanter. Jeg kjøpte mine sekker på tropehagen zoo. (Se link)
http://www.tropehagen.no/display.aspx?menuid=123457696&prodid=5845

Mener å ha lest at det skal finnes ett finkornet sand som er fint nok for fisker som siler sand, men har ikke funnet den i Norge.
Takk for alle svar Eg bestilte på Tropehagen Zoo, men den eg fekk var som sagt for grov, og det var den minste størrelsen dei kunne få tak i. Den sanden eg har kjøpte eg i 2007/08 trur eg. Tykjer det er litt skummelt å bestilla på nettet, men eg får vel berre gjera det

Akvastabilsanden ser jo veldig lik ut. Fann ein anna óg som heiter Flourite Black Sand. Nokon som har erfaring med den?
Av det jeg leste ang den sanden så er det ikke vanlig sand, men sort leire og som skal være svært bra for planter. Disse hat veldig skarpe kanter og da vil det si at dette ikke er noe for hverken coryene dine eller ciklidene som siler sanden igjennom gjellene. Prøv å Google på f.eks Black sand for cory og se hva som kommer opp. Kan være det er noen som har alternativer til hva du kan bruke av merke og evt hvor du får kjøpt det.
Utruleg kor vanskeleg dette skal vera Googla corydoras black sand, og det eg får opp er CaribSea Tropical Black Sand og Tahitian Moon Sand. Hadde jo vore greit å kjøpa sand i Norge for frakten på 20kg sand frå USA er nok ikkje billig (+den norske tollen). Det enklaste hadde jo vore om dyrebutikken eg handla i fyrste gongen kunne ta telefonen...

The search continues Har holdt på i ein månad no...minst
Korallen.no fører Caribsea
Da har eg bestilt sand Får den til påske, so da har eg noko å driva med i feriedagane. Sanden er 0,2-0,5 mm og passar til corydoras stod det.

Tusen takk for alle tips, og hjelp
Kan jeg spørre hvor du fant den og navnet på den ?
Plussmedlem
Det lurer jeg også på...
Eg fann den på buddy.no faktisk. JBL Sansibar Black (bilde av den lenger oppi her). På heimesida deira so får ikkje eg opp anna enn at sanden er svart, men eg sendte dei ein mail og fekk til svar at den er 0,2-0,5mm og corydorasvennleg. Ringte ein buddybutikk i dag og han sa óg at det er heilt fin sand Dei venta på levering da det har vore tomt frå leverandør ei stund...So viss de er ikkje bur i nærheten av ein buddybutikk so ring fyrst og sjekk at dei har den inne før de ev. må reisa langt for å handla
Hvordan gikk det med JBL Sansibar ? Hvordan er kornene...kan du ta et nærbilde ?
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap