Hva slaks fisk er dette

Han i butikken huska ikke hva den het. Kan noen sende en link eller noe. Takk på forhånd. Beklager dorlig bilde men det er det beste jeg har nå
var ikke lett å se noe der.
Fult klar over det. Probleme er att dette er det meste jeg har sett av den . Er på utkikk etter den enda
Kanskje en kjempe-pansermalle?
Ta en titt på denne her http://akvaforum.no/profile.cfm?id=5254
Nopp desvære men takk får forslaget
Så fårsvant den for gått i gjen
Litt bedre bilde ja, håper noen som har peil kan hjelpe deg og imens kan du jo google litt på catfish og se om du finner noen som er like.
Ja håper på det. Har googla opp og ned i ukesvis å bøker å det som er. Krysse fingra får dette er mit siste håp
Utrolig vanskelig å se. Men har du kikket på Synodontis artene?
Beklager er ikke de. har føresten noen av dem også
Kanskje en pseudopimelodus bufonius?
Nei besværre. Den er grå/hvit og børke grå. Setter stor pris på forslagene.
Regner med at fisken er fremme da lyset har gått av så prøv å skru av lyset litt tidligere på kvelden og gi den mat. Kanskje du kan få tatt ett bilde av hele lengden. Litt lettere å se tegningene på fisken da man har litt mer å gå på enn bare hode og halve siden.
Nopp kommer alderi frem ikke når jeg mater heller så har pleid å hive mat til den der den hjemmer seg..
Ikke når lyset er skrudd av heller?
Nopp derfår jeg vill vite hva slaks fisk det er så jeg kan lese litt. Den var aktiv de første ukene men nå etter et år så er den bare i hula si å saken ble ikke bedere etter jeg fikk den ut i går pga å ta bilde av den. Så vill ha info så jeg kan finne ut hva som trengs. Har nokk plass å nokk hjemmesteder..
Microglanis iheringi humlemalle tror jeg
Hehe nesten men nei. Men denne er 10-13 cm
Ta en titt på denne http://www.planetcatfish.com/common/species.php?species_id=1189
og evt Pseudopimelodus artene.

En annen løsning om du ikke får svar her er å registrere seg på www.planetcatfish.com og legge ut bilder på forumet dems.
Tilfeldig bekjentskap
© Edward O. Murdy
Reklame for plussmedlemskap