Honninggurami med reker og corydoras?

Noen som vet om det går bra å ha et par med honningguramier i samme akvarium som det et drøss med kirsebærreker i? Tenkte også på å ha 5-6 corydoras albino...

Karet er 60l, tettbeplantet.
corydoras og honninggurami går visst bra. corydoras og reker går veldig bra sammen. reker og honninggurami, lite trolig. honningguramiene vil nok prøve å spise rekene. :-o
Grapejuice
corydoras og honninggurami går visst bra. corydoras og reker går veldig bra sammen. reker og honninggurami, lite trolig. honningguramiene vil nok prøve å spise rekene. :-o

Det var det jeg trodde, måtte bare være sikker.. Blir vel cory da Kan jo ha honningguramiene i et kar uten reker
Mine honninger spiser ikke reker, men tror det er noe spesielt hos meg. Perleguramier og kampfisker spiser heller ikke reker her :P
Sissimor
Mine honninger spiser ikke reker, men tror det er noe spesielt hos meg. Perleguramier og kampfisker spiser heller ikke reker her :P

Kampfiskene her spiser ikke mye reker, men nok til at det ikke vokser opp veldig mange. Blir vel så jeg går for noen nanofisker, synes at tre akvarium med bare reker er veldig kjedelig.
Tilfeldig bekjentskap
© Rolf H Dahl 2011
Reklame for plussmedlemskap