190l trigon (side 4)

Hei, tenkte at jeg skulle selge mine seks sverdragere( er det noe stort marked for disse ) også lurte jeg på går det bra med molly og gurami sammen med scalare??
Inaktiv bruker
Sturla Hartvig
Jeg har nå fått tre praktbotiaer Hei, tenkte at jeg skulle selge mine seks sverdragere( er det noe stort marked for disse ) også lurte jeg på går det bra med molly og gurami sammen med scalare??


Praktbotia er middels store, aktive fisker som vil med tiden kreve større kar.

Scalare, og molly krever forskjellige vannverdier, molly er også en fisk som likker mer salt i vannet, det liker ikke de andre fiskene du har, de kan også finne på å nappe scalarene. Pass på så du ikke blander for mange arter så du ender opp med ei "fiskesuppe".
Bollo
[QUOTE=Sturla Hartvig]Jeg har nå fått tre praktbotiaer Hei, tenkte at jeg skulle selge mine seks sverdragere( er det noe stort marked for disse ) også lurte jeg på går det bra med molly og gurami sammen med scalare??


Praktbotia er middels store, aktive fisker som vil med tiden kreve større kar.

Scalare, og molly krever forskjellige vannverdier, molly er også en fisk som likker mer salt i vannet, det liker ikke de andre fiskene du har, de kan også finne på å nappe scalarene. Pass på så du ikke blander for mange arter så du ender opp med ei "fiskesuppe". jeg har ikke botia lenger
Da har jeg lakt ut 13 fisk til salgs på rubrikken så bare si ifra hvis du er interessert!
Nei, men er knall bra for yngel og fint for å få igang lek
Kan sånne små sneiler ødelegge egg??
Tilfeldig bekjentskap
© Irene Nyrud
Reklame for plussmedlemskap