Hvor mange reker i en 25 liter?

Jeg har et 25 liters reke kar og lurer på om noen vet hvor mange reker som kan gå i karet. Vil rekene bare fortsette å formere seg, eller regulere seg selv til en viss mengde? Har svarte sakura reker.

Jeg er relativt nybegynner med reker og lurer på om det er noe spesielt som må gjøres med tanke på mat eller vannverdier for å få de til å trives? Generelle tips til å få et balansert og velfungerende reke kar tas imot med takk
Send Lars Jamne en mail å spør.. Han selger flotte reker og er veldig proff, dyktig og serviceinnstillt..
2-3 reker per liter er ikke noe problem, får du for mange er det bare å ligge ut en rubrikk her på AF. Er nok av folk som vil kjøpe svart Sakura. Bare husk å plukk ut de som ikke opprettholder god nok svartfarge, tar du vare på de med lav kvalitet så forringer det fargekvaliteten på stammen din.
takk for svar! Da har jeg en del å gå på når det gjelder antall. Jeg ser jeg har en blålig reke blant dem, får plukke den ut da.
Hvor ofte skal jeg mate, har ikke hatt et rent reke kar før?
Kjøpte meg en pose på eBay med noe reke mat, men trenger de variert kost, eventuelt noe i tillegg til hovedfor?
Tilfeldig bekjentskap
© Julie Nilssen
Reklame for plussmedlemskap