Kjempe-kampfisk

Heisann alle sammen

Jeg har letet lenge nå etter Kjempkampfisker til salgs, eller eventuelle forhandlere som selger, men det virker som om det er lite å få tak i, i Norge...

Er det noen som vet om noen plasser jeg kan bestille dem? Eller evenuellt om du vet om noen butikker som har hatt noen i Stavanger/Sandnes/Algård!?

Jeg har funnet noen i Malaysia som selger, å sender over hele verden.. Har noen erfaring med sendinger fra Asia? Denne siden virker veldig bra, for her kan jeg velge hvilke fisker jeg vil ha selv! Men jeg er usikker på om det er trygt, er det liten sjangs for at fisken overlever... Er tollen veldig stor?

Jeg setter stor pris på alle svar, og alt kan være til god hjelp!

Har akkurat fått et par CT kampfisk fra Thailand. Jeg tror det er trygt nok. Men det koster jo litt. Måtte gennem en "transhipper" i Tyskland. Han kostede 45 Euro og fiskene kostede 20Usd pr.stk så?
Men må du, så må du
Og det skal være helt lovlig.
Nå er det jo litt langt fra der du bor og til Oslo, men du kan jo be dyrebutikken bestille det inn for deg

Eller så kan man bestille som Roland har gjort på aquabid, men jeg er ikke sikker på om det har blitt for kaldt å sende nå.
Takkk for svar
Tusen takk for svar!
Gode tips!

Jeg har funnet en fyr i Malaysia, giant betta hmpk, han sender over hele kloden, og han har skikkelig kvalitetskampfisk! Der kan jeg faktisk velge akkurat hva kampfisk jeg vil ha, og de koster 25 USD, så det blir 160 kr. Og frakt var ikke for dyrt heller! Så siden det virker trygt er det vel verdt å prøve!

Prøvde å læse øitt. Kanskje du har ret, han sender till hele verden?. Men det skriver de andre og. Det går bare gennem en transhipper. Men la os høre hvordan det går
Det skal jeg vet du
Han virker veldig politelig, han har allerede gitt en pris jeg skal betale, og den var ikke skremmende i det hele tatt! Så jeg tviler på jeg må betale mer enn det! Så han hadde sendt til Brasil også, så tror det skal gå fint!
Marcus Holgersen Hagen
Tusen takk for svar! Gode tips! Jeg har funnet en fyr i Malaysia, giant betta hmpk, han sender over hele kloden, og han har skikkelig kvalitetskampfisk! Der kan jeg faktisk velge akkurat hva kampfisk jeg vil ha, og de koster 25 USD, så det blir 160 kr. Og frakt var ikke for dyrt heller! Så siden det virker trygt er det vel verdt å prøve!

Nyskjerrig, hvor fant du denne selgeren? Sender han med heatpack nå når det er begynt å bli så kaldt?
Fant han via facebook, men har også lest mange gode artikler om hans arbeid på nettet, sending med heatpack vet jeg ingenting om, men det kan han helt sikkert ordne i og med at han sender over hele verden! Han er veldig proff, så jeg tror ikke sending skulle være noe problem
Tilfeldig bekjentskap
© TorillNB
Reklame for plussmedlemskap