Lite akvarium

hei! jeg hadde en fiske bolle på 10 L (jeg har to slørhaler), men det er dyreplageri syntes jeg så derfor så jeg etter et litt større akvarium. nå har jeg kjøpt akvarium på 20 L , syntes fortsatt dette er for lite. problemet er at dette må være på rommet mitt og jeg har ikke plass til noe stort akvarium.
selvfølgelig har jeg tekt på å bytte ut fiskene mine, men jeg er så glad i dem. jeg vil dem det beste derfor vil jeg ha noen gode råd av dere
Hmm, disse skal helst ha et akvarie på minimum 200l da de potensiellt kan bli 30-40cm store.. Så 20l er utrolig langt unna er jeg redd, og er nok dyreplageri..
Og hvis du har hørt at de vokser seg til det akvarie de bor i så er det en sannhet med modifikasjoner.. Dvs at veksten begrenses hvis akvariumet er lite men innvollene fortsetter å gro, så da skjønner du det selv.....
Dystert jeg vet, men slik er det..
Mye større akvarie må til og med god sirkulasjon/filtrering og kontroll av vannverdiene..
Så hvis dette ikke er mulig, så burde disse desverre leveres tilbake ..
det går nok ikke å levere de til bake så er åpen for nesten alle muligheter
Du skriver først at du har tenkt på å byttet de ut så....
Blir større akvarie da, men det er bare moro det da Finner flere akvarier på annonser her på forumet og på finn.no Men husk at det må kjøres inn skikkelig først i en 4-6 uker..
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap