Bug?

Hei, og gratulerer med en flott side.

Kommer over fra AF jeg også, bedre kjent som remser der.
Er ikke så aktiv i å skriv, men suger til meg det jeg finner av kunnskap.

Så til det jeg lurte på:
Uleste tråder har jo fet skrift, og dem blir normale når jeg har lest dem. Men når jeg rører på musa, blafrer teksten mellom fet og normal, er det bare jeg som har det slik?
Er ikke slik på akvarieforum.

Bruker forøvrig Opera 8.5.

Mvh Remi, som ser fram til å bruke mange timer også på dette forumet i framtida.
Plussmedlem
Hei Remi og velkomen hit! Det høyrast litt rart ut det du fortel om teksten... Har ikkje Opera på denne maskinen, men alt er normalt i Firefox og MSIE, og har ikkje høyrd om andre med tilsvarande problem. Dersom problemet ikkje går bort, send ein mail til [URL=contact.cfm?to=webmaster]webmaster[/URL]

Kan sjekke det i Opera i morgon!
Jepp.
Jeg bruker også Opera 8.5, det samme skjer her.
Flere bugs
Det virker som dere har god kontroll. Jeg drister meg likevel til å rapportere noen bugs jeg kom over.

Jeg bruker Mozilla Firefox på Windows XP

Når jeg prøver å nå plantebasen fra nedtrekksmenyen øverst, får jeg feilmeldingen ” Variable THISUSERSTATUS is undefined”

Plantebasen linker til fishbase.cfm på siden kunnskapsbaser.cfm
Hurtiglinken (på venstre side) til fiskebasen linker til kunnskapsbase om L-nummer.

Edit:
Registrerte at jeg nå kom inn på plantebasen etter at jeg logget meg inn, så da er feilmeldingen jeg fikk med andre ord kun relevant når man ikke er innlogget.

mvh
OK

Plussmedlem
Takk for melding, OK! Begge bugsa er fiksa!
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap