Lys timere

Hvor for man kjøpt kvalitets lys timer? Jeg har fra clas ohlson og Elkjøp men dem klikker innimellom. Trenger noen som kan håndtere strøm belastingen uten att de klikker en gang i mnd. Vet att man kan få tak i bedre men hvor??

Er det noen her som har noen gode tips hvor jeg kan få tak i god kvalitets timer?
Hvor stor belastning trenger du?
Aldri opplevd at noen timere fra clas eller biltema "klikker" (og jeg har hatt et par).
Jeg har også bare timere fra Claser'n, og de har aldri klikket her.
Jeg bruker denne.
Jeg bruker også timere fra Clas på flere akvarier, har ikke hatt noen problemer med mine. Kanskje det er noe galt med den du har kjøpt?
Thomas Bendre
Hvor for man kjøpt kvalitets lys timer? Jeg har fra clas ohlson og Elkjøp men dem klikker innimellom. (---) Er det noen her som har noen gode tips hvor jeg kan få tak i god kvalitets timer? :)

Da har du nok hatt uflaks. Jeg har seks billige (elektroniske) timere fra Clas Ohlson, fire til å slå på/av akvarielys og co2-tilførsel, to til å regulere romtemperaturen i leiligheten. Alle har vært i daglig bruk i seks år. Ingen av dem har sviktet en eneste gang. En uformell spørrerunde blant bekjente har gitt omtrent samme resultat.

Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap