Ancistrus sp. oppdrettsvariant yngel!

Flyttet i dag ca 50 ancistrus sp. oppdrettsvariant yngel over i et eget kar på ca. 20 liter. De forlot hulen sin i dag. Hannen er fortsatt i 240 literen som de ble klekket i så de er helt alene. Det jeg lurer på er hva skal jeg gjøre for at flest mulig skal overleve? puttet en hule oppi til dem å en plante. La også en agurkbit til dem, men det er kun de største som klarer å spise den. Andre ting jeg kan fore med?
Lurer og på hvor ofte jeg bør skifte vann til dem. Har ei lita pumpe, men jeg bør vell skifte litt vann innimellom?
Andre tips og erfaringer tas imot mefd takk
Inaktiv bruker
Har hatt ancistrus sp. yngel selv en stund og de har spist Tetra pleco wafers fra de kom ut av hulen.
Inaktiv bruker
Jeg har gitt dem 2-3 slike wafers pr dag på mine over 70 yngel og det ser ut til å holde. De spiser også på røttene i karet og alger.
Jeg la oppi en anubiasplante, og den så ut til å falle i smak. nesten alle ynglene ligger å suger på bladene. Det er ikke sand i karet, da jeg tenkte det vill gjøre reingjøring lettere.
Jeg har en boks med algetabletter så skal prøve i gi dem. hvor store er dine yngel? Hørtes mye ut syns jeg me 2-3 tabletter daglig?
Inaktiv bruker
mine yngel er nå ca 3-4 cm store
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap