Hvor oppbevarer dere den utvendige pumpa?

Skal bytte til utvendig pumpe i et kar i stua men karet står på en stor kommode og jeg er litt usikker på hvor jeg kan skjule pumpa. Er en solid bakvegg på kommoden og det er skuffer i kommoden, så den kan egentlig ikke brukes til å oppbevare pumpa.

Hvor oppbevarer dere pumpa hen? Bilder er alltid kjekt
Under karet, i et møbel med dører.
Så da kan jeg fint ha det på gulvet ved siden av kommoden? (Innsiden, mellom vegg og kommode)
Torbjørn Jørgensen
Under karet, i et møbel med dører.
Plussmedlem
Ja, du kan ha pumpa/filteret på gulvet mellom kommoden og veggen.
Men da blir jo kommoden stående et stykke ut fra veggen. Det blir vel ikke så pent det heller ...
har ikke fått den i hus ennå så vet ikke hvor stor den er.... Er en Eheim Experience 150
http://www.aquamanias.no/productdetails.php?product=4856

Men hvis den er kjempesvær så kan den jo ikke stå på gulvet nei.... og jeg regner med den er for høy for skuffene også......
Plussmedlem
Width 178.00 mm
Height 290.00 mm
Depth 178.00 mm

Den er altså ca. 30 cm høy (uten slangene som også bygger på toppen).
Loomis
Width 178.00 mm Height 290.00 mm Depth 178.00 mm Den er altså [URLBLOCK1] (uten slangene som også bygger på toppen).

jada...så oppegående var jeg...... får skylde på at ungene er syke, bikkjene har spist opp mannen og klokka er mye..... *føler seg teit og går i skammekroken*
Er det plass for et lite skap ved siden av kommoden?
Surtr
Er det plass for et lite skap ved siden av kommoden?

Det var egentlig en god ide. Jeg kan flytte kommoden lenger ut fra veggen. Kan jo sette inn et lite nattbord vi kan bygge litt om ??
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap