Mærklig skum i overfladen søger lidt info hjælp

Hej med jer over på den anden siden søen

jeg har noget olie/slam ligne skum som ligger i overfladen mest hvor min co2 diffuser er. og søger lidt viden fra nogen som evt kan fortælle lidt om hvad muglivis kan være.

i kan se det via billedet og er lidt bekymret for min balje så håber der er nogen som kan evt give lidt info på hvad det kunne være og hvad det kan skyldes.

mvh. jens
Da har du nok en protein-hinne på vannet, og den piskes opp av utblåset. Du kan prøve å suge bort hinnen ved å legge tykt tørkepapir flatt på vannhinnen.
hej silvershade tak for info. det for jeg lige checket af.
tror du det er noget farligt noget for mit liv i baljen ?.
Nei, det er det nok ikke. Med god bevegelse i vannflaten vil du bli kvitt problemet. Hvis du mater mye med levende for, vær forsiktig med mengden. Og vær nøye med rene hender når du jobber i akvariet.
Hej silvershade. Det er noteret. jeg køre et kuwel 240 rio med inventig filter og pumpe samt en ekstra pumpe i den anden ende men jeg syndes ikke ovefladen bliver brudt nok ud ti kanterne tror du evt jeg skal få kraftiger cirkulutions pumpe ?.
Nei, du burde heller forandre litt på utblåset fra en eller begge pumpene, til du får masse små krusninger på hele overflaten.
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap