Tips til akvarium.

Inaktiv bruker
Hei! Jeg har planer om å kjøpe et akvarium på rundt 350 liter. Er ikke veldig glad i Juwel på grunn av pumpehuset, så jeg vil ikke ha det. Så det jeg lurer på er om noen vet om et akvariemerke som er bra,helt ikke alt for vanskelig å få tak i og har akvarier som ca er på 350 liter. Har ikke lyst på hjørneakvarium eller akvarium med buet front

Takker på forhånd for alle svar
Personlig favoritt er Akvastabil(.dk). Masse fint å velge i, og du kan spekke selv på hjemmesiden. Ellers har Eheim fine akvarier, det finnes et merke som heter Ferplast, Akvaline, Buoy, Wromak... Søk på ulike zoo-nettsteder, så finner du masse. Jeg mener Dyrego ihvertfall tilbyr Akvastabil, Eheim, Ferplast. Du finner sikkert tilsvarende og andre merker hos Tropehagen eller tilsvarende kjeder. Lykke til.
Inaktiv bruker
Takk skal du ha! Nå har jeg litt å sjekke ut
Har prøvd flere typer opp igjennom tiden som akvarist.

Min favoritt er filter/pumpe av merke FLUVAL.
Jeg har selv et Akvastabil MOVE på 360L i hvitt. Dette er et meget stilfull møbel akvarium og får lettere innpass hos det kvinnelige kjønn.
Kjøper du 2 stk LED amatur til det får du et fantastisk lys spill i akvariet, det ser ut som sol lys som "spiller" i vannet.
Du får det blant annet her Akvarielageret
Hehe, Akvastabil - valget for menn som møter motstand i litersykdommens aktive faser!

Vil bare nevne at filterboksen på Juwel karene fjernes enkelt på noen minutter. Rio 300 er forresten på 350 liter.
Akvastabil er nokk også i øvre prisklasse, men med den kvaliteten synes jeg det er greit.
Inaktiv bruker
Takk for mange gode tips alle sammen! Nå er det hvertfall nok å tenke på de neste dagene
Tilfeldig bekjentskap
© Geir Kristiansen
Reklame for plussmedlemskap