Canon powershot A60: Elendig fotograf/elendig kamera?

Jeg har hatt dette kameraet i ett år nå...
Har knipset utallige bilder men,... det går fint an å ta gode bilder av ting, men med en gang det nermer seg karet blir det uklart?

Er det bare meg eller?

Mvh Torjus

Link til kameraet.

PS: Hordan gjør man sånn at lenken blir til et ord, istedenfor en hel stil?

Torjus
Jeg har hatt dette kameraet i ett år nå... Har knipset utallige bilder men,... det går fint an å ta gode bilder av ting, men med en gang det nermer seg karet blir det uklart? Er det bare meg eller? Mvh Torjus PS: Hordan gjør man sånn at lenken blir til et ord, istedenfor en hel stil? :-)


Det er nok både litt deg og litt kameraets begrensninger. Har du lest artikkelen om temaet her på AF?

PS! Marker det ordet du vil lage link med og klikk så "Lenke" i menyen til venstre. Der legger du inn url'n.
Bjarne
[QUOTE=Torjus]Jeg har hatt dette kameraet i ett år nå... Har knipset utallige bilder men,... det går fint an å ta gode bilder av ting, men med en gang det nermer seg karet blir det uklart? Er det bare meg eller? Mvh Torjus PS: Hordan gjør man sånn at lenken blir til et ord, istedenfor en hel stil? :-)


Det er nok både litt deg og litt kameraets begrensninger. Har du lest artikkelen om temaet her på AF?

PS! Marker det ordet du vil lage link med og klikk så "Lenke" i menyen til venstre. Der legger du inn url'n.

Sånn? nei...greide det ikke... hva er url'en? kameraet Yess!... greide det...takk takk for hjelp

Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap