Liten fisk ble til stor fisk

Hey. Jeg har akkurat startet med akvarium som en hobby.
Jeg lurer litt på hvordan man gjør det, når fisken man har blir for stor for akvariet.

J har et 80cm langt 110l akvarium og jeg er meget glad i maller. Disse blir jo store etterhvert, så hvor skal jeg gjøre av den fisken som vokser ut av akvariet?
Det er forsåvidt greit å svare på : du skal ikke kjøpe fisk som ikke kan gå i akvariet ditt når de vokser til. Det fins mange flotte maller som ikke blir større enn at de kan gå i 110 liter.
Du kan prøve å selge dem, eller gi bort, eller bytte dem, under RUBRIKK her i forumet..er mange som liker maller. Hvis du søker i fiskebasen her finner du maller som blir 10-15 cm. Noe som passer ditt akvarie
Takk
Takk for raske og ryddige svar
Ville dog holdt meg til maller som ikke vokser ut av akvariet som silvershaded sier her inne.
Jeg fikk en liten gibbiceps av en kompis til å begynne med. Hadde 54 liters akvarie. Nå sitter jeg med et på 450 og forventer og måtte oppgradere til 720 snart.... Men er noe spesielt med den første fisken man får. Jeg hadde valget mellom å gi den bort eller bruke adskillige tusenlapper på og gi den det den skal ha.... Jeg valgte og gi den det den skal ha. Ettersom den vokser bytter jeg akvarium men det er det jo ikke sikkert du er interessert i
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap