Hvilken fisk?

Har hentet akvarie med fisker idag. Forrige eiere visste ikke ikke hvilken fisk det var, og de jeg har trodd det kunne være visste seg å ikke være det. Noen som klarer å se? ??
[QUOTE=isabelan]Har hentet akvarie med fisker idag. Forrige eiere visste ikke ikke hvilken fisk det var, og de jeg har trodd det kunne være visste seg å ikke være det. Noen som klarer å se? ?? [/QUOTE

Ser det ble veeeldig dårlige bilder, men de skvetter lett å var absolutt ikke letteste fiskene å ta bilder av! I tillegg til at vannet fortsatt var uklart etter fkytting
Ikke lett å se på de bildene, men jeg tar en sjanse og tipper på Norsk Flaggtetra.
Takk?? skal se fiskebasen å se om det er match. Tenker jeg venter til vannet er klart å så prøver jeg å få bedre bilder.??
Du hadde nok rett. Var flaggtetra. Stemte ganske godt også med det faktum at de spiser på plantene mine!!!! Men har noen andre også. Bilder kommer
Tror det er to ulike tetraer. Ene er norsk flaggtetramen er det noen som ser hva den andre arten kan være? Og algeeteren.
Ser ut som rosentetra og kinesisk algespiser. Følg med på sistnevnte art. Enkelte individer er kjent for å bli plagsomme mot andre fisker etterhvert som de vokser til.
Ja, det virker som det også stemmer med fiskebasen, takk for tips om algespiseren
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap