Uidentifisert krypende dyr

Har googlet litt om snegler i akvarie nå, men finner ikke ut av hvilken snegl dette, er det dette som kansje er en Blæresnegl, som og blir kalt pest snegl? Oppdaget den i ett akvarie under innkjøring. Nye filtre, kokt bunnsubstrat og all dekorasjon. Eneste som den kan ha kommet med er plantene, men jeg skyllte de godt før jeg plantet de. Og akvariet er som sagt under innkjøring, ingen for, ingen fisk, kun salmi og ett ulevelig miljø i mine øyne.
Skivesnegl, helt vanlig og tåler Salmi-innkjøring. Det krydde av slike i mitt akvarium etter innkjøring, og alle ble utradert på et par dager da kulefiskene kom i akvariet. Så - snacks for kulefisk.
Kuledrøm
Skivesnegl, helt vanlig og tåler Salmi-innkjøring. Det krydde av slike i mitt akvarium etter innkjøring, og alle ble utradert på et par dager da kulefiskene kom i akvariet. Så - snacks for kulefisk.

Aha, skulle ikke hatt en sermoni for den på toalettet da før jeg skyllte den ned til Do-Draugen... Hadde jo hatt litt snacks for Sappene mine når de kommer da. Men det er nok helt sikkert flere oppi der da Takker for kjapt svar
Hehe! Kanskje Do-draugen er en kulefisk... :-P
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap