Mine akvarier :-) (side 5)

jeg har egentlig ikke lyst til å stresse han med og ta han opp for å måle, kunne kanskje målt han med tommestokk inntil akvariet, men det er sjelden han gidder å ligge på utstilling jeg ser han ligger her og der på avstand men nærmer jeg meg så gjømmer han seg under busken litt sjenert type han der ja.
men nå må jeg stenge butikken her, snakkes
hei å hopp så lenge
Vedlikehold sand
Da jeg har byttet ut en del grus med sand og skal bytte ut resten av grusen med sand, så coryene mine skal få det bra lurer jeg på litt rundt dette med vedlikehold av sand, prøvd å finne en konkret tråd på det her, men er det noen som kan fortelle meg hva mann bør gjøre med sand over tid i akvariet ? skal man ta ut all sand å skylle en gang i året? elle hva gjør man? noen som har em link her?
På forhånd takk h Buddhafisk
Nei, sand behøver man ikke ta ut på noen år med mindre man trenger å sette opp hele karet på nytt. Det er imidlertid viktig med slamsuging...du vifter opp skitt fra sandoverflaten og fanger det med slamsugeren. Med litt trening unngår du for mye sand i sugeren, men noe vil alltids bli borte etterhvert. dette er det i så fall enkelt å erstatte.
ok det var fint takk for svar
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap