Vil bare det beste.

Hadde et 60 litesrs akvarie i flere år. Har skjønt av dette forumet at jeg har vært dyreplager med valg av fisker. Dessverre har mange dødd i prosessen.Skaffet meg en 260 liter for å få bedre vilkår for mine fisker... Joa de små fisker ville hatt det bra her! Men på kjøpet fikk jeg store fisker! Disse villet mumse de små uansett! Solgte min 60 liter og plutselig hadde jeg to store akvarier... Så ser jeg at små, som store krever forskjellig verdier. Etter nå solgt, byttet og gravd meg i dette forumet, nå har jeg en 180 liter og en 260 liter. Solgt, kjøpt meg gleder og sorger. (Hater at jeg ikke kan gi levende dyr nok pleie) Et 8 kantet akarie har jeg tenkt å ha skalerer 4 stk, 2 gurami og 2 golden nuggets (maller). 3 bronsje fisk? Kanskje noen antikrust?. I 260 literen tenker jeg å ha ciklider, malawi, gibbiseps og antikrust? Har en tigerbarbe som jeg ikke aner hvor jeg skal plassere. Palettciklide som jeg heller ikke vet hvor jeg skal plassere. Regnbue fisk er det to av. Hvem bør jeg sette sammen? Og hvem bør jeg selge? Har oxo en kampfisk og to eplesnegler som lever i et lite akvarie. Og vannverdier blir nå overvåket.
Var litt forvirrende, dette...mener du at du har 1x260 liter, 1x180 liter og har tenkt å kjøpe et 8-kantet kar til scalarer ?

Hadde også vært greit med en liste over hvilke fisk du faktisk har NÅ, slik at eventuelt nye arter kan passes inn med dette.

Hva mener du med 'bronsjefisk' ? Når du snakker om 'antikrust' regner jeg med at du mener sugemallen ancistrus ?
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap