Stillegående filter

Utvendig filter til 375 l, som bråker minst mulig, noen tips?
Ihvertfall er alle Eheim sine utvendige omtrent lydløse. Meget god filtrering, gode filtermedier og super byggkvalitet. For deg kunnne vel Eheim Pro3 600 (2075) passe.
Det fins andre utvendige filtre også, selvsagt...noen er litt rimeligere enn Eheim, men har ikke riktig samme kvaliteten.
Tusen takk for svar! Har googlet litt i mellomtiden, ser at eheim er det som flest anbefaler. Skal sjekke linken din, her må det bestilles fort, for den durelyden går meg på nervene =-O
Ja, during går ihvertfall meg på nervene Jeg har 3 utvendige Eheim-filtere, og noen ganger må jeg nesten sjekke vannstrømmen i karet for å se at de rusler og går.
SilverShaded
Ihvertfall er alle Eheim sine utvendige omtrent lydløse. Meget god filtrering, gode filtermedier og super byggkvalitet. For deg kunnne vel [URLBLOCK1] passe. Det fins andre utvendige filtre også, selvsagt...noen er litt rimeligere enn Eheim, men har ikke riktig samme kvaliteten.


Den linken, anbefaler du å kjøpe derfra? Blir det moms og toll i tillegg da?
Aquaristikshop er helt trygg å handle fra. Veldig mange norske akvarister som bruker denne nettbutikken, selv har jeg handlet derfra i mange år.

Når du lager en norsk konto og logger på med den, vises alle vare-priser uten 19% tysk mva. Når varen(e) kommer til ditt postkontor, må du betale 25% norsk mva., pluss et behandlingsgebyr på 100-150 kr. Likevel blir det gjerne billigere enn å handle her i Norge, selv om euro-kursen er høy nå.

Men om du helst vil handle i Norge, har Anders på Akvafisken den like billig. Ellers fins den her og her også. Er de billigste jeg har sett, og alle butikkene er greie å handle fra.
Fantastisk! Hjertelig takk for all hjelp!! ??
Filterhar
har prøvd mange merker men det er eheim som er den beste.har hatt akvarier i 30 år
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap