- Hjem
- Forum
- Malawi / Tanganyika / Victoria
- Kan eg håpe på yngel??
Kan eg håpe på yngel??
Postet 23.11.05 kl 18:54
Postet 23.11.05 kl 19:23
Postet 23.11.05 kl 22:07
Da jeg hadde prinsesser så hadde de også gravd et hull digert som bare det.
Jeg må bare si at yngelen som kommer er MIKROSKOPISKE. Jeg hadde normal grus i akvariet og jeg måtte sitte lenge og se i hullet før jeg oppdaget barna. Guppy unger virker store i forhold, så bare et lite tips kikk virkelig godt nedi der, u never know =)
Jeg må bare si at yngelen som kommer er MIKROSKOPISKE. Jeg hadde normal grus i akvariet og jeg måtte sitte lenge og se i hullet før jeg oppdaget barna. Guppy unger virker store i forhold, så bare et lite tips kikk virkelig godt nedi der, u never know =)
Postet 23.11.05 kl 22:13
Ina KristiansenDa jeg hadde prinsesser så hadde de også gravd et hull digert som bare det. Jeg må bare si at yngelen som kommer er MIKROSKOPISKE. Jeg hadde normal grus i akvariet og jeg måtte sitte lenge og se i hullet før jeg oppdaget barna. Guppy unger virker store i forhold, så bare et lite tips kikk virkelig godt nedi der, u never know =)
Såpass?? Hehe..ja da tror eg eg må se litt. Men tror du de har fått yngel visst de tar seg noen rund-turer i akvariet (IKKE lange hehe)
Hvordan er de etter at yngelen er født? Holder de seg bare noen cm fra yngelen eller kan de svømme inn og ut av hulen osv... ?
Ps har blåsesand fra biltema så yngelen kan hvertfall ikke forsvinne nedi grusen, men de er vel samme farge som sanden og blir sikkert minst like vanskelig og få øye på
Postet 23.11.05 kl 23:07
vel jeg husker ikke helt men de holdt seg veldig nærme yngelen. Og var enda mere agressive enn vanlig. Desverre så ble yngelen spist opp og vi solgte prinsessene våres da de 5 vi hadde tok over hele 530 literen og terroriserte alt og alle.
Jeg tror det er enklere og finne yngelen i sand enn i grus, de er nok litt mørkere enn sanden. Men jeg måtte sitte iallefall noen minutter og fokusere/se etter noen bittttte små øyne og bevegelser for og finne de. Jeg var veldig overrasket over hvor små de egentlig var.
Jeg tror det er enklere og finne yngelen i sand enn i grus, de er nok litt mørkere enn sanden. Men jeg måtte sitte iallefall noen minutter og fokusere/se etter noen bittttte små øyne og bevegelser for og finne de. Jeg var veldig overrasket over hvor små de egentlig var.
Postet 23.11.05 kl 23:18
Postet 23.11.05 kl 23:28
Postet 23.11.05 kl 23:42
Endret: 23.11.05 kl 23:44
Postet 23.11.05 kl 23:46